Nu är frågan:
Är det bra att tidskriften High Fidelity läggs ner? Vad säger ni? Skriv gärna varför ni tycker på visst sätt.
Själv tycker jag inte att det är bra. Men vem vet vad framtiden har i sitt sköte.
MvH
Peter
Moderator: Redaktörer
roggaro skrev:men varför en NY tråd???
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... highlight=
Strmbrg skrev:Till skillnad från många andra så tyckte jag att skivan var ointressant.
I min smak var musiken trist och ljudmässigt var det inget som jag ramlade av pallen av heller direkt.
Min känsla var att det bara var lite hopkok, som man marknadsförde som audiofil-material.
shifts skrev:High Fidelitys layout och utseende är hopplöst förlegad och ser rätt anskrämlig ut: mer som ett hobbyprojekt än en professionell tidning.
perstromgren skrev:shifts skrev:High Fidelitys layout och utseende är hopplöst förlegad och ser rätt anskrämlig ut: mer som ett hobbyprojekt än en professionell tidning.
Jag tycker tvärtom, att detta ger den en seriös framtoning!
petersteindl skrev:Nu har den danska redaktionen på tidningen High Fidelity offentliggjort att nästa nummer är sista numret av tidskriften. Sedan läggs den ner. Taskiga tider![]()
Nu är frågan:
Är det bra att tidskriften High Fidelity läggs ner? Vad säger ni? Skriv gärna varför ni tycker på visst sätt.
Själv tycker jag inte att det är bra. Men vem vet vad framtiden har i sitt sköte.
MvH
Peter
Max_Headroom skrev:High Fidelity hade också skivrecensioner. Det bästa tipset jag har fått där är "Raoul and the Kings of Spain" som jag i min tur tipsat om här på forumet, fast knappt någon här verkar fatta hur bra skivan egentligen är. Den kan alltså vara en av dom 10 bästa som någonsin gjorts och kommer att göras! Ett mästerverk, således.
Max_Headroom skrev:High Fidelity hade också skivrecensioner. Det bästa tipset jag har fått där är "Raoul and the Kings of Spain" som jag i min tur tipsat om här på forumet, fast knappt någon här verkar fatta hur bra skivan egentligen är. Den kan alltså vara en av dom 10 bästa som någonsin gjorts och kommer att göras! Ett mästerverk, således.
Användare som besöker denna kategori: Daad och 26 gäster