Hej Callisto!
Var inte Dalis högtalare bra?
Jo, det var de säkert(?) men jag gillade dom helt enkelt inte efter allt strul, en känsla svår att förklara. Dessutom kände jag att det blev svårt att matcha dom med rätt (exklusiv) elektronik och att jag kunde göra betydligt roligare saker för de pengar som låg bundna i dem.. De var dessutom
lite för färglösa för min smak och så fina/dyra att jag var tvungen att säga till barnen att ta det försiktigt när de lekte i vardagsrummet, och sånt håller ju inte. Ingen trivdes alltså med högtalarna till slut...
Vad siktar du på härnäst när du får the "upgrade bug"
Hehe, sånt vet man aldrig men det är ju ett slutsteg som skall inhandlas så småningom, till dess får V8i göra jobbet tillsammans med mitt i antågande
Harmony Design PRE9.
Det tror jag blir en bra kombination eftersom jag misstänker att förstegsdelen i V8i inte är dess starkaste sida.
Sen blir det ju kul att testa att köra XA50 analogt, den kanske låter bättre än DA9? Å andra sidan kan jag ju snart köra en balanserad analog signal från DA9 till PRE9 och förhoppningsvis balanserat till ett annat slutsteg så småningom...