Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Ni är såklart välkomna överallt på faktiskt!
Ni behöver ju inte skriva bara här.
Sony skrev:Vore ju kul att ha kvar gamla delen, iallafall det under medlemsbilder, men det kanske går att ordna på något vis. Ser lite kul ut här nu med allmänna forum också ett separat Linn-forum "för oss andra"![]()
som Linn-ägare är man ju inte riktigt som de andra barnen eller hur man säger
nasoferm skrev:Hehe, det är sant i och för sig
Dock har jag ett förslag som jag vill att Linn-folket här ska ta ställning till.
Jag har möjlighet till webplats/server för att om möjligheten finns, sätta upp ett nytt dedikerat Linn-forum med olika grupper (Diskutera Linn, Musik, Köp/Sälj) osv.
Hör av Er så fort som möjligt så får vi se...
Sondek skrev:För att ett forum skall kunna leva längre än 1/2 år och frodas måste man tillåta att forumdeltagarna får debattera friskt.
Person angrepp skall inte tillåtas men oliktänkande skall få förekomma. Detta var ju ett problem i det gamla forumet vilket vi alla känner till.
Nej, detta kan jag inte påstå att jag känner till? Utveckla gärna.
hepcat skrev:Nej, detta kan jag inte påstå att jag känner till? Utveckla gärna.
Exempelvis att man absolut inte skall göra något själv med grejorna utan lämna det till handlaren, man fick ju tydligen inte tycka att man får försöka själv om man känner att man klarar det.
sedan var det väl något om att det fokuserades för mycket på hårdvaran istället för musiken vilket inte jag begrep riktigt eftersom hårdvaran är en förutsättning för musiken, hårdvaran hade vi ju gemensamt ungefär men musiksmaken är ju olika ok trevligt att diskutera ändå då den måste till för att ha nytta av hårdvaran.
om jag fattat problematiken rätt.
Sen tycker jag det är trevligt här med de andra delarna och en DIY avdelning och en teknik avdelning.
MvH
Mikael
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster