Här är en bild på lite av systemet...
Högra absorbenten (testas fortfarande för att se huruvida en dylik ska få sin plats på vänster sida..)
Mitt imellan dessa så står lite skit som ska producera ljud till de av många välkända piPlutt. Och nu även en Denon 1802 som jag talade om där innan dårå:
Och här en såndär närbild:
När jag kommit såhär långt kom mor och far hem.. och började hojta och skrika (jag lovar att den var större innan min tumme kom på bild... eller mer exakt att jag har en av världens största tummar.. eller hur ni vill ha det) om att jag hade tagit med mig vänner hem och att de faktiskt var objudna.. jag förstod nada!
Så jag begav mig en våning upp, och döm om min förvåning när jag insåg att något faktiskt kommit med brevbärarn..
Med litet perspektiv:
Med litet närbilden:
Och litet annan vinkel:
Givetvis var det ingen som ville lfta iväg den, och den fick inte vara inneboende ty vi var rädda för våra mer korrekta husdjur så...
Inre cirkeln var givetvis med på noterna från början:
[20:23:36] <PuckoPelle> you got a new pet

[20:23:38] <Razor-SWE> tråd på faktiskt.se räknar vi med

[20:23:40] <Slartibartfast> Den är dock "spolad" för resten av festen..
[20:23:46] <Slartibartfast> Razor-SWE you bet!

[20:23:46] <Razor-SWE> vad synd
[20:23:46] <PuckoPelle> :-/
[20:24:01] <Tekko> Slartibartfast, rädd för spindlar ?
[20:24:03] <Razor-SWE> var den luden?

[20:24:07] <Slartibartfast> Vi kan väl säga, den hade ätit upp mina andra djur till frukost...
[20:24:10] * Razor-SWE är livrädd för spindlar
[20:24:11] <PuckoPelle> nu regnare det imorgon och då vet vi vem vi ska skylla på

[20:24:17] <Tekko> Razor-SWE din mes
[20:24:26] <Razor-SWE> hehe
[20:24:26] <PuckoPelle> andra djur... silverfiskar?
[20:24:31] <Razor-SWE> hihi
[20:24:35] <Slartibartfast> En hund på 15-25kg en katt på5-10kg hade inte varit några problem...
[20:24:41] <PuckoPelle> he he he
[20:25:00] <Razor-SWE> om den kan käka såna djur borde väl nästan du varit i farozonen också

[20:25:55] <Slartibartfast> Nåja. nu får jag väl skriva en insändare till nöjesmteropolen faktiskt.se!
Regnar det så skyll på tysken som tvingar på mig sina vänner!

Nåja.. som avslutning en bild på den och min tumme, den omtalade "storleksjämförelsen... den har här dragit samman sig lite mer än på tidigare bilder ty den har erhållit en stor impuls.
Jag kan faktiskt med heder säga att jag inte nådde ner eller vågade ner med tummen till golvet, ty den kanske hade giftiga biverkningar på avstånd mindre än r... som var det avstånd jag nu har till tummen, som ger att den ser så ynklig ut.. så kom inte med era snyftare om att ni haft större spindlar i kalingarna utan att ni märkt det!

En avslutande bild på mufins är väl mysigt??

blåbär
VS
tiger
Mvh Jocke
PS skyll på mig om det regnar då för tusan... DS