Moderator: Redaktörer
screen skrev:Jahaja, tack för den här tiden Kalle 12...det har varit trevligt så länge det varade...synd......nästa är väl "Allsång på Skansen med Bosse Larsson"
![]()

Alexi skrev:Både jag och sambon har väldigt svårt för Lets Dans av många orsaker men ljudet/musiken är en stor orsak. Nu är det några år sedan jag senast såg det, så det kan ha ändrats, men vår åsikt är att de totalt slaktar alla låtar de spelar då de spelar dem i helt fel takt/tempo och helt utan förståelse för text eller inlevelse.
Jag förstår att de har något syfte med att musiken ska passa tempo och stil som dansarna valt, men låtvalet verkar inte alls spela någon roll utan man verkar tycka att allt går att anpassa.
Vi har ju aldrig sätt mer än små stycken, så vi kanske har haft otur?
KarlXII skrev:Sitter och kikar på Let's dance på Fyran och en sak slår mig - det är ovanligt bra ljud, Visserligen lite konstig mix med ganska låg sång, men trummorna, bas och blåset låter väldigt levande och "live".
Just beatet låter väldigt häftigt.
Tycker jag dårå.
Nån som märkt samma sak....eller tvärtom?
KarlXII skrev:Sitter och kikar på Let's dance på Fyran och en sak slår mig - det är ovanligt bra ljud, Visserligen lite konstig mix med ganska låg sång, men trummorna, bas och blåset låter väldigt levande och "live".
Tycker jag dårå.
Är inte det där bandet som spelar äkklikkt samspelta, jädrigt proffsiga, iaf det lilla jag hört?KarlXII skrev:Sitter och kikar på Let's dance på Fyran och en sak slår mig - det är ovanligt bra ljud, Visserligen lite konstig mix med ganska låg sång, men trummorna, bas och blåset låter väldigt levande och "live".
Tycker jag dårå.
Tycker jag dårå.
PekkaJohansson skrev:Jag som trodde att du talade om David Bowies album "Let's dance"...
subjektivisten skrev:Fan, trodde det var Bowie skivan du posta om!![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster