Moderator: Redaktörer
paa skrev:Jag tror det här är lite en generationsfråga, lika som att unga tycker att digitala klockor är ok, men dom som fått lära sig klockan med visare som små och bara använt sådana upp till tonåren, när hjärnan stelnar, har svårare att klara sig utan visarna.
mx skrev:paa skrev:Jag tror det här är lite en generationsfråga, lika som att unga tycker att digitala klockor är ok, men dom som fått lära sig klockan med visare som små och bara använt sådana upp till tonåren, när hjärnan stelnar, har svårare att klara sig utan visarna.
Finns det något generation som tycker att digitala klockor är okej?
mx skrev:Jag föredrar visserligen ratt på förstärkaren, men plus och minus på fjärrkontrollen.
paa skrev:Men där ställer man väl inte volymen?perstromgren skrev:Jag menade inte på fjärren, utan på fronten på apparaten.
perstromgren skrev:mx skrev:Jag föredrar visserligen ratt på förstärkaren, men plus och minus på fjärrkontrollen.
Har du lust att berätta varför?
perstromgren skrev:Jag menade inte på fjärren, utan på fronten på apparaten.
mx skrev:perstromgren skrev:mx skrev:Jag föredrar visserligen ratt på förstärkaren, men plus och minus på fjärrkontrollen.
Min första egna förstärkare som jag köpte själv var konstruerad så. Antar att det sitter i sedan dess.
perstromgren skrev:mx skrev:perstromgren skrev:mx skrev:Jag föredrar visserligen ratt på förstärkaren, men plus och minus på fjärrkontrollen.
Min första egna förstärkare som jag köpte själv var konstruerad så. Antar att det sitter i sedan dess.
Men du skulle alltså inte tycka om plus-minusknappar på apparatfronten, alltså?
perstromgren skrev:mx skrev:perstromgren skrev:mx skrev:Jag föredrar visserligen ratt på förstärkaren, men plus och minus på fjärrkontrollen.
Men du skulle alltså inte tycka om plus-minusknappar på apparatfronten, alltså?
KarlXII skrev:Jag vill inte hytta åt - eller konversera med - min anläggning.
Jag vill ställa volymen med en ratt som har en skön känsla av tyngd.
Helst ska den ratten sitta på en fjärrkontroll.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster