Moderator: Redaktörer
usling skrev:Har du sagt åt windows att dac-en ska vara standard ljudutgång? Kan hända att den byter av sig själv precis när man kopplar in den, men den byter tillbaka till standard sen.
och trodde(enligt artiklar i tidningar)
profbd skrev:och trodde(enligt artiklar i tidningar)
det är så mycket som står i tidningar och på internet som är osant
fungerar klockrent är en typisk kommentar
så f.. heller ibland får man det aldrig att funka![]()
vad har du för os till att börja med?
Flyguru skrev:
Windows 7.
adzer skrev:Om jag fröstått dig rätt så hjälper det ibland att koppla usb sladden in och ur?
isf byt usb port alt sladd.
Bill50x skrev:adzer skrev:Om jag fröstått dig rätt så hjälper det ibland att koppla usb sladden in och ur?
isf byt usb port alt sladd.
USB-portar är inte alltid så bra som man tror. Min ena dator går inte att starta om en USB-hubb är ansluten till uttagen på datorns baksida. Datorn stannar där man ser Windows och lite färgglada prickar. Flyttar jag däremot hubben till ett av front-uttagen så startar datorn snällt och sedan är det inga problem att flytta hubben till det ursprungliga uttaget.
/ B
Flyguru skrev:usling skrev:Har du sagt åt windows att dac-en ska vara standard ljudutgång? Kan hända att den byter av sig själv precis när man kopplar in den, men den byter tillbaka till standard sen.
Först, jag är körd när det gäller teknik. Men jag har bara kopplat ihop och trodde(enligt artiklar i tidningar) att sas källorna hittade varandra per automatik.
Hälsningar
Tommy
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster