Någon mer som var där?
Jag kan inte säga vad som var bäst, ännu. Det kommer att ta tid att hämta sig. Intrycken är stora, och sköna.
Moderator: Redaktörer
Almen skrev:Japp, jag var där. Riktigt bra!
Harryup skrev:Jag såg Dark Side of The Moon konserten för några år sedan. Hela familjen gillade det och jag tror att jag var en av dom få på parkett som insåg att det var fyrkanalsljud.
Kul var det iaf.
Mvh/harryup
Objektivisten skrev:Var ljudet bra?
sprudel skrev:Almen skrev:Japp, jag var där. Riktigt bra!
Ah! Gött, jag tänkte på dig som är förtjust i The Wall. -Det här ska ju Mattias vara med på. Var nära att ringa dig och bjuda på lite gratismusik via telefonen.![]()
Synd att jag inte gjorde det, men det kanske hade varit omöjligt att kommunicera under själva "akten".
Almen skrev:För mig var det två transportsträckor: Young Lust och Run Like Hell.
I övrigt var det svulstigt, överdådigt, pompöst, pretentiöst, och alldeles underbart. Bra ljud (mycket effektiva surroundeffekter), bra ljus och projektioner, bra sång, bra gitarrister.
profbd skrev:det var flera faktiskianer där
Almen skrev:För mig var det två transportsträckor: Young Lust och Run Like Hell.
I övrigt var det svulstigt, överdådigt, pompöst, pretentiöst, och alldeles underbart. Bra ljud (mycket effektiva surroundeffekter), bra ljus och projektioner, bra sång, bra gitarrister.
patjoh skrev:Tengil skrev:patjoh skrev:Var bra konsert, och ljudet var (som vanligt med RW) väldigt bra.
Lite unkna politiska budskap, men det får man kanske ta.
Mamma vet bäst![]()
Vh Christer
Nä, inte Mammas, de var inte så konstiga. Gubbens eget hopkok 30 år senare....
Tengil skrev:patjoh skrev:Tengil skrev:patjoh skrev:Var bra konsert, och ljudet var (som vanligt med RW) väldigt bra.
Lite unkna politiska budskap, men det får man kanske ta.
Mamma vet bäst![]()
Vh Christer
Nä, inte Mammas, de var inte så konstiga. Gubbens eget hopkok 30 år senare....
Det rullade ju svenska texter i budskapen, bland annat under mother och då snappade jag upp denna lilla fras som stod på (the wall)![]()
Vh Christer
Jansson skrev: . . .
- Det lät inte bra där jag satt. Lokalen ekade.
Globen, jomenvisst.
Men inte för den platsen jag hade. . . .
Laila skrev:Jansson skrev: . . .
- Det lät inte bra där jag satt. Lokalen ekade.
Globen, jomenvisst.
Men inte för den platsen jag hade. . . .
Tyvärr även mina erfarenheter från stället . . . har vis av dito
"i möjligaste mån" undvikit att gå dit . . . o ledsen kunnat
konstatera att jag p.g.a. mina erfarenheter nog missat en
o annan "gobit" . . . kanske(ljudet mina vänner, ljudet) . . .![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster