Moderator: Redaktörer

MagnusÖstberg skrev:Runt 7 kubikmeter
DVD-ai skrev:MagnusÖstberg skrev:Runt 7 kubikmeter
Får man räkna sådant som inte är inkopplat eller för den delen ihoppmonterat..?!![]()
jag har hoss farsan några travar med MDF och spånskiva, kan säkert bli närmare 5kubik
Det tror inte jag är meningen.DVD-ai skrev:MagnusÖstberg skrev:Runt 7 kubikmeter
Får man räkna sådant som inte är inkopplat eller för den delen ihoppmonterat..?!![]()
jag har hoss farsan några travar med MDF och spånskiva, kan säkert bli närmare 5kubik
Naqref skrev:DVD-ai skrev:MagnusÖstberg skrev:Runt 7 kubikmeter
Befinner sig dessa MDF-bitar i lyssningsrummet?
MagnusÖstberg skrev:Det tror inte jag är meningen.DVD-ai skrev:MagnusÖstberg skrev:Runt 7 kubikmeter
KarlXII skrev:Första IB:n med koppling ute vinner.
Nattlorden skrev:KarlXII skrev:Första IB:n med koppling ute vinner.
Nej, IB är inte _i_ rummet, så det enda som räknas på dem är om man har en inverterad manifold.
KarlXII skrev:Nattlorden skrev:KarlXII skrev:Första IB:n med koppling ute vinner.
Nej, IB är inte _i_ rummet, så det enda som räknas på dem är om man har en inverterad manifold.
http://www.youtube.com/watch?v=S9CuZbwqajA
Användare som besöker denna kategori: wendel och 26 gäster