Hej!
Är LTS-F1 en detaljerad och analytisk högtalare med hyfsat djup bas?
janixa
Moderator: Redaktörer
paa skrev:I byggartikeln nämns det att LTS F1 är mer gjorda för att kunna spela de flesta inspelningar utan att låta illa, än att man ska kunna höra varenda fel på inspelningarna. Inte överanalytiska alltså.
Bill50x skrev:paa skrev:I byggartikeln nämns det att LTS F1 är mer gjorda för att kunna spela de flesta inspelningar utan att låta illa, än att man ska kunna höra varenda fel på inspelningarna. Inte överanalytiska alltså.
Det är iofs inget fel. Tvärtom. Men jag tycker det fattas något i återgivningen, det låter lite för mycket "hembygge" över det hela.
/ B
Goldfinger skrev:Bill50x skrev:paa skrev:I byggartikeln nämns det att LTS F1 är mer gjorda för att kunna spela de flesta inspelningar utan att låta illa, än att man ska kunna höra varenda fel på inspelningarna. Inte överanalytiska alltså.
Det är iofs inget fel. Tvärtom. Men jag tycker det fattas något i återgivningen, det låter lite för mycket "hembygge" över det hela.
Hur låter det?
Finns det en norm för hur saker låter som byggs i bostaden?
Bill50x skrev:Låt mig omformulera mitt omdöme, nä, jag gillar inte LTS-F1. I alla fall inte det par jag lyssnat på i LTS´ möten på Fältöversten. Det är väl sådana de har där![]()
/ B
janixa skrev:Hej!
Är LTS-F1 en detaljerad och analytisk högtalare med hyfsat djup bas?
janixa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster