mitten av december. Nu har jag kommit i ganska seriösa bytartankar. Och den
här gången tror jag tametusan att det kanske blir en rigg från Linn.
Jag kan sluta när jag vill! Det här är bara en hobby!
Moderator: Redaktörer
adzer skrev:När man väl börjat med Linn så finns det ingen återvändo vet du väl
mx skrev:Det var en dålig idé att besöka föräldrarna och ta en veckas julledigt så här i
mx skrev:... den här gången tror jag tametusan att det kanske blir en rigg från Linn.
Nefilim skrev:mx skrev:Det var en dålig idé att besöka föräldrarna och ta en veckas julledigt så här i
Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej INTE Linn!!![]()
Skaffa en brutta som heter Linn i stället! Mycket trevligare!
Ragnwald skrev:mx skrev:... den här gången tror jag tametusan att det kanske blir en rigg från Linn.
Tänk, det hade jag på känn.
bassman skrev:Bara ta ett djupt andetag och betala då, för det kostar att vara med!
Kanske beror på vad man köper iofs! Själv köpte jag nyligt ett par linn keilidh av grannen för tretusen. Kör profondus x-moduler till dom å jäklar vad det spelar
mx skrev:bassman skrev:Bara ta ett djupt andetag och betala då, för det kostar att vara med!
Kanske beror på vad man köper iofs! Själv köpte jag nyligt ett par linn keilidh av grannen för tretusen. Kör profondus x-moduler till dom å jäklar vad det spelar
Du råkar inte ha en granne med ett par Akurate 242 över?
bassman skrev:mx skrev:bassman skrev:Bara ta ett djupt andetag och betala då, för det kostar att vara med!
Det finns nog inte folk med så mycket pengar i kvarteren! Dom hamnar väl nära 90kk för ett par![]()
Jag skall köpa ett par när dom blir billiga..! För ett tag sedan hälsade jag på en som hade Espek och dom spelade fint som snus.
mx skrev:bassman skrev:mx skrev:bassman skrev:Bara ta ett djupt andetag och betala då, för det kostar att vara med!
Det finns nog inte folk med så mycket pengar i kvarteren! Dom hamnar väl nära 90kk för ett par![]()
Jag skall köpa ett par när dom blir billiga..! För ett tag sedan hälsade jag på en som hade Espek och dom spelade fint som snus.
Jo, jag är sugen på ett par Espek. Vad ska man betala för dessa idag?
mx skrev:bassman skrev:mx skrev:bassman skrev:Bara ta ett djupt andetag och betala då, för det kostar att vara med!
Jo, jag är sugen på ett par Espek. Vad ska man betala för dessa idag?
Bill50x skrev:Det är väl inget fel med en Linn-rigg? Precis som det inte är något fel med andra märken. Man väljer väl det som i ens egna öron låter bra?
/ B
KarlXII skrev:Varför har Linn så fula namn?
brumel skrev:På gaeliska heter det céili.
mx skrev:Och den här gången tror jag tametusan att det kanske blir en rigg från Linn.
sprudel skrev:Begriper inte riktigt alla "fördomar" mot Linn.
Deras mono-slutsteg i Klimaxserien är ruskigt kompetenta, och förbaskat snygga dessutom. Svårt att hitta något som gör sig bättre på hyllan estetiskt sett.
Det kostar förstås, men det är det mycket annat som gör också.
Flint skrev:sprudel skrev:Begriper inte riktigt alla "fördomar" mot Linn.
Deras mono-slutsteg i Klimaxserien är ruskigt kompetenta, och förbaskat snygga dessutom. Svårt att hitta något som gör sig bättre på hyllan estetiskt sett.
Det kostar förstås, men det är det mycket annat som gör också.
De grundar sig nog mer på attityd till märket, utseende, marknadsföring och inblandade personligheter mm. än fakta om produkten. Jag har själv samma inställning till allt som rör Guru och Ino.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster