Moderator: Redaktörer
Strmbrg skrev:Jag trivs bra i tystnad.
Jag sätter i stort sett ALDRIG på en radio eller en stereo bara för att få lite ljud eller musik.
Jag använder nästan uteslutande slika apparater till "aktiv lyssning".
Jag brukar inte heller kallprata, bara för sakens skull.
Jag vill hellre föra en funderande diskussion.
Vilket inte alltid är vad andra vill kanske.
Nä, tystnad ger lugn för mig.
Har förstått att det kan vara tvärtom för andra.
KarlXII skrev:Lite skitsnack har jag dock sällan något emot.
JConsul skrev:Främst så tycker jag om bra musik, därefter kommer tystnad -något som jag sällan får uppleva med två småbarn hemma och en fru som alltid har tv'n igång.
aisopos skrev:JConsul skrev:Främst så tycker jag om bra musik, därefter kommer tystnad -något som jag sällan får uppleva med två småbarn hemma och en fru som alltid har tv'n igång.
Kunde väl inte sagt det bättre själv.
+1
Även bra musik är bristvara här pga di små.
PerStromgren skrev:aisopos skrev:Även bra musik är bristvara här pga di små.
Varfr då? Har de synpunkter på ditt musikval?
aisopos skrev:PerStromgren skrev:aisopos skrev:Även bra musik är bristvara här pga di små.
Varfr då? Har de synpunkter på ditt musikval?
Ja, dom hör inte bolibompa om det låter musik samtidigt.
Och jag får väldigt dåligt utbyte av min upplevelse om musiken blandas med bolibompa.
Sen blir det kväll, då kan jag inte heller lyssna, för då kan jag ju väcka di små. Och sen ska ju bruden kolla "desperate housewifes, sex in the city, Skavlan" och allt vad det nu heter.
Och lyssna efter hon gått och lagt sig är inte heller populärt, fortfarande kan barnen vakna, tjejen blir störd av ljudet och vill dessutom att jag kommer och lägger mig istället för att sitta där och uggla.
JA, jag önskar mig verkligen ett eget lyssningsrum.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster