Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Aktiv delning på frontkanalerna röstade jag på, trots att jag bara har två kanaler.
mx skrev:Flint skrev:Inga basar och kommer aldrig att skaffa. Avskyr den rådande lågbaskulturen. Låter amatör- och trendmässigt.
Way to fight the machine!
Flint skrev:Icke. Klart att folk ska ha subbar som gillar subbar. Jag gör det däremot inte. Säger bara vad jag tycker. Konstigt att det ska verka så suspekt att vissa måste reagera och tro att man protesterar eller nåt.
Har du något emot oss som vill använda basar för att få en heltäckande ljudbild med förhoppningsvis låg distorsion, eller är låg distorsion kanske rent blaj?Flint skrev:Inga basar och kommer aldrig att skaffa. Avskyr den rådande lågbaskulturen. Låter amatör- och trendmässigt.
teosig skrev:alt 2 fast med två baslådor.
plus att högtalar inställningen i förstärkaren är ställd på SMALL, spelar då från 20000hz ner till 80hz, och där tar baslådan vid.
MagnusÖstberg skrev:Har du något emot oss som vill använda basar för att få en heltäckande ljudbild med förhoppningsvis låg distorsion, eller är låg distorsion kanske rent blaj?Flint skrev:Inga basar och kommer aldrig att skaffa. Avskyr den rådande lågbaskulturen. Låter amatör- och trendmässigt.
Ragnwald skrev:MagnusÖstberg skrev:Har du något emot oss som vill använda basar för att få en heltäckande ljudbild med förhoppningsvis låg distorsion, eller är låg distorsion kanske rent blaj?Flint skrev:Inga basar och kommer aldrig att skaffa. Avskyr den rådande lågbaskulturen. Låter amatör- och trendmässigt.
+1
Det är en missuppfattning att anledningen skulle vara att spela starkare.
Missförståndet bottnar i småpojkarnas nivåmaxande av djupbasen med elektromusik, här på forumet.
Att kunna lyssna på den djupaste bas som finns instansat i alla fonogram, på vilken ljudnivå som passar bäst och med riktigt låg dist, är en välsignelse.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster