Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Taget.
Lägger en brasklapp; hifimässa, faktisktmiddag, efterfest, bakis, kass mage, jada jada.
PerStromgren skrev:Naqref skrev:Taget.
Lägger en brasklapp; hifimässa, faktisktmiddag, efterfest, bakis, kass mage, jada jada.
Komorok skrev:PerStromgren skrev:Naqref skrev:Taget.
Jag ids nog inte laga mat till ett helt faktiskt-gäng denna gång. Men får jag
hjälp kan vi ha middagen här på lördagen.
Jag antar att du ville uppmärksamma oss på att det inte finns någon som tagit
tag i middagen ännu, Per?
PerStromgren skrev:Komorok skrev:PerStromgren skrev:Naqref skrev:Taget.
Jag ids nog inte laga mat till ett helt faktiskt-gäng denna gång. Men får jag
Jag antar att du ville uppmärksamma oss på att det inte finns någon som tagit
tag i middagen ännu, Per?
Typ!![]()
Jag menade verkligen inte att någon skulle bjuda in detta galna gäng till sin oskyddade boning! Tänk på grannar, sluttrissor och diverse överhettade baslelemnt!
Komorok skrev:Jag ids nog inte laga mat till ett helt faktiskt-gäng denna gång. Men får jag
paa skrev:Komorok skrev:Jag ids nog inte laga mat till ett helt faktiskt-gäng denna gång. Men får jag
Det behöver väl inte bli krångligare än när Roland Järverup skulle telefonbeställa hämtpizza för hela gänget?
Alexi skrev:Sista pendeln går 1.50, så det kan funka. Finns det ingen restaurang på vägen från pendeln som är ok?
Jag är på om det blir något på lördagkvällen, är dock tveksam ifall det börjar efter typ midnatt.MagnusÖstberg skrev:Det finns ett antal hyffsade thaihämtställen om bara någon har bil. Löjligt billigt är det också..
Chriss vet vilken vi var vid igår, sliten husvagn vid en halvsunkig mack.
Och någon gång åkte vi ju till en annan.. så någon måste ju anses bättre än de andra..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster