Moderator: Redaktörer
bensnake skrev:Tror ni att 10.2 kommer på bred front eller finns det konkurrerande alternativ? Och hur är det egentligen med subbarna vid sidorna? Kan det va' nåt att ha?
http://en.wikipedia.org/wiki/10.2
petersteindl skrev:Inte världens högsta WAF
KarlXII skrev:Jag är skeptisk.
/Dr. Dengroth
bensnake skrev:KarlXII skrev:Jag är skeptisk.
/Dr. Dengroth
Ok. Jag såg omedelbart en potential i mitt biorum... Skulle faktiskt sitta som en smäck att ha högtalarna på 10.2-vis. Behöver bara inhandla några till...
Strmbrg skrev:Jag tittar aldrig på helikopter-filmer eller andra krash-och-bang-produktioner.
Grå och tråkig, men pålitlig.
MagnusÖstberg skrev:10.2 känns gammalt, Yamaha har haft 11.2 i flera år.
Ragnwald skrev:Inget dåligt förslag. Då kan man kosta på sig 1st dubbelt så dyr högtalare.
bakerman22 skrev:Jag gillar det front high och back high ger. Även att det ligger så VÄLDIGT lite information i dom kanalerna så gör stärkaren det så bra, så det skapar en väldig rymd i ljudet.
Nattlorden skrev:bakerman22 skrev:Jag gillar det front high och back high ger. Även att det ligger så VÄLDIGT lite information i dom kanalerna så gör stärkaren det så bra, så det skapar en väldig rymd i ljudet.
Om det är 11.2 med front-wide så är det inte "VÄLDIGT lite" information i just dessa. Front high vet jag inget om informationsmängden i, för det var svårare att prova.
back high? Är det en Yamaha-specialare du testat?
Nattlorden skrev:Strmbrg skrev:Jag tittar aldrig på helikopter-filmer eller andra krash-och-bang-produktioner.
Grå och tråkig, men pålitlig.
Du behöver bara mono till musik, sälj ena högtalaren.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster