Fairytale Audio. Någon som lyssnat på dem? Snygga är de tycker jag.

Moderator: Redaktörer

shifts skrev:Inte hört, men smaken är onekligen som baken.
Beakungen skrev:Kom igen bättre kan ni! Såga nu hårdare för bövulen!
Beakungen skrev:Kom igen bättre kan ni! Såga nu hårdare för bövulen!
Nefilim skrev:Jag skulle kunna leva med dessa rätt länge om de låter och presterar
bra. Tycker de är riktigt läckra.
schmutziger skrev:Nefilim skrev:Jag skulle kunna leva med dessa rätt länge om de låter och presterar
bra. Tycker de är riktigt läckra.
Risken är väl att de låter bra
Pär har väl gjort några välljudande högtalare innan dessa.
schmutziger skrev:Beakungen skrev:Kom igen bättre kan ni! Såga nu hårdare för bövulen!
Går inte, har inte hört de på mässa
celef skrev:jag är inget fan av den rådande köksbänksestetiken och detta tilltalar mig inte alls, även garagetillverkare av hifiapparater måste förstå att ta hjälp av professionella formgivare, för det är ju så uppenbart att man inte per automatik behärskar formgivning bara för att man vet hur en högtalare funkar
phloam skrev:Finns inget i designen som man kan relatera till namnet heller, det hade varit coolt.

schmutziger skrev:Lite kul att så många tycker de är estetiskt handikappade med tanke på
*Förra årets galna linjekällsmode
*Mångas drömhögtalare som har vissa likheter
De borde ju gå hem här på faktiskt, egentligen.
men ändå!
steveo1234 skrev:celef skrev:jag är inget fan av den rådande köksbänksestetiken och detta tilltalar mig inte alls, även garagetillverkare av hifiapparater måste förstå att ta hjälp av professionella formgivare, för det är ju så uppenbart att man inte per automatik behärskar formgivning bara för att man vet hur en högtalare funkar
Antingen det, eller, så gör man precis tvärtom och säger att högtalaren måste vara så ful för att låta bra. Båda varianterna funkar
men dom där är ju inte ens lika varandra
celef skrev:steveo1234 skrev:celef skrev:jag är inget fan av den rådande köksbänksestetiken och detta tilltalar mig inte alls, även garagetillverkare av hifiapparater måste förstå att ta hjälp av professionella formgivare, för det är ju så uppenbart att man inte per automatik behärskar formgivning bara för att man vet hur en högtalare funkar
Antingen det, eller, så gör man precis tvärtom och säger att högtalaren måste vara så ful för att låta bra. Båda varianterna funkar
jag tycker man ser på ambitionsnivån vad målet är, i detta fall har man tittat alldeles för mycket på nån modell från mårten design, men dom kunde ju förstås inte sno den fula shipshapen rakt av så dom gjorde en canoeshape
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] och 27 gäster