Moderator: Redaktörer
Patrick82 skrev:Dessa kablar ger så stora skillnader i ljud som man sätter stopp för skepticism gång för alla. Standard kraftkablar bara ge subtila skillnaden som är mycket svårt att höra. Endast en bråkdel av audiofiler kan höra det, och det är därför det finns så många skeptiker. Men med kokos ljud skallerorm kablar, är det väldigt lätt att höra skillnaden!
Standard audiofiler kablar färga bara ljudet med olika geometrier och material. Det finns en skillnad mellan spårvidd storlekar, hur många ledare används, vad ledaren materialet är, annorlunda plätering, dielektriska etc. Men dessa endast ger subtila skillnader, och inte förbättrar prestanda, det är bara en ton kontroll för att få det att låta annorlunda. Audiofiler hävdar att det förbättrar prestanda, men detta är inte sant, det gör bara det låter bättre för dem. Eftersom audiofiler har så många smaker, låter en smak av ljudet inte bäst för alla.
Skallerorm kablar är något annat, istället för att använda exotiska material och geometrier, använder de är korrekt konstruerade och mätt kablar, ingen voodoo. Runt varje kabel finns en kvartskristall formel som naturligt renar ljud från kabeln, och detta är något som ger en stor skillnad i ljud. Olika kristaller formeln = olika ljud. Dessa skallerorm kablar, även entréplanet modeller, slå de bästa audiofiler kablarna på marknaden, eftersom skillnaden är så lätt att höra.
Men för de flesta audiofiler, bara att höra en stor skillnad räcker inte, måste det låta musikaliskt tilltalande. Därför kristallen formeln i skallerormen kablarna är finjusterats av örat för att låta så musikaliskt tilltalande som möjligt. Så * dessa kablar passar både skeptiker och audiofiler *. Skillnaden är lättast att höra av någon audiofil strömkabel i världen, och musikalitet är bättre också.
Skallerormen Kablarna kommer att bli mycket populär mycket snart!
30Hzbone skrev:Oresound uttalas med stort Ö och inga O/o
hur uttalas ÖresÖund
teosig skrev:"kuken" ?
Nåväl, nu är det läggdax jag lägger min varning i min ryggsäck och sparar den där.
Max_Headroom skrev:Finns det inte några bilder eller videos på dessa underbara kablar?
bootstrap skrev:teosig skrev:"kuken" ?
Nåväl, nu är det läggdax jag lägger min varning i min ryggsäck och sparar den där.
Vill man få privatdeckar hjulen att rulla så lägger man upp en förfrågning på flashbackKommer ihåg böglyftet tråden, den är läskig!
Magnuz skrev:bootstrap skrev:Äh outning och outning... 2 klick på google så har man ju infon. Jag skulle ha lagt varningen i soptunnan och lalat vidare
Vilken info? Slutet på den här tråden är inte mycket mer lättbegripligt än första inlägget...
steveo1234 skrev:Jag tar två! Bankgironummer?
Max_Headroom skrev:Magnuz skrev:bootstrap skrev:Äh outning och outning... 2 klick på google så har man ju infon. Jag skulle ha lagt varningen i soptunnan och lalat vidare
Vilken info? Slutet på den här tråden är inte mycket mer lättbegripligt än första inlägget...
Antagligen info om Patrick82s verkliga identitet. Vem som nu skulle vara intresserad av den. Skulle väl vara han själv då, eventuellt.
NiklasF skrev:steveo1234 skrev:Jag tar två! Bankgironummer?
Nu vill jag ( vi ) inte bara se tomt snack ifrån ditt håll.
Ser fram emot din utvärdering när du haft dom ett tag.
Max_Headroom skrev:Antagligen info om Patrick82s verkliga identitet. Vem som nu skulle vara intresserad av den. Skulle väl vara han själv då, eventuellt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster