Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Nä, mycket finare. Tänk dig en hård men samtidigt nobel yta. Det där ser snarare ut som knottervinyl!
Må gudarna vara nådiga och hindra att sådant någonsin tillåts landa på en Ino-högtalare.
NNord skrev:IngOehman skrev:Nä, mycket finare. Tänk dig en hård men samtidigt nobel yta. Det där ser snarare ut som knottervinyl!
Må gudarna vara nådiga och hindra att sådant någonsin tillåts landa på en Ino-högtalare.
![]()
![]()
![]()
![]()
Om det duger åt JBL, duger det även för dig !!
Bamsefar skrev:Appropådet: Vart tog du vägen IÖ
IngOehman skrev:Svante: Fanatism saknas i mitt läger, jag tar bara fasta på att allt går ut på att söka och bejaka passion för det goda, vilket avgörs av smak. Min egen.
IngOehman skrev:Har ni förresten tänkt på en sak?
När det gäller skagenröra så får man en mycket godare produkt när man betalar mera, i varje fall på Ica. Varför är inte förhållandet på detta vis när det gäller hifi? Den bästa skagenröran (färdigrörda) är helt klart den från Staffans Paté Bageri (ja, särskrivet).
Vh, Ing. Öhman
IngOehman skrev:Förstod jag det rätt?
IngOehman skrev: Den bästa skagenröran (färdigrörda) är helt klart den från Staffans Paté Bageri (ja, särskrivet).
NNord skrev:Svante skrev:IngOehman skrev:Förstod jag det rätt?
Det vet jag inte, men det är många hihin ochfrån min sida iaf. Inget allvar alltså om nu nån trodde det.
har du druckit bröööl?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Michael och 28 gäster