Audio Pro LV3, Aktiva, trådlösa "oa"...

Moderator: Redaktörer
tvett skrev:bensnake skrev:De är mycket trevliga. Den enda anledningen till att jag inte slog till på dem, var mitt rörberoende...
Det måste ju gå trycka in lite rör i nån lågnivå-loop innan det trådlösa.
bensnake skrev:De är mycket trevliga. Den enda anledningen till att jag inte slog till på dem, var mitt rörberoende...
meanmachine skrev:bensnake skrev:De är mycket trevliga. Den enda anledningen till att jag inte slog till på dem, var mitt rörberoende...
hehe. Beroende av rör.Det är bättre än snus antar jag..
bensnake skrev:De är mycket trevliga. Den enda anledningen till att jag inte slog till på dem, var mitt rörberoende...
Max_Headroom skrev:bensnake skrev:De är mycket trevliga. Den enda anledningen till att jag inte slog till på dem, var mitt rörberoende...
Det går väl fint att köra dom där med rörförstärkare? Varför skulle det inte gå?
UrSv skrev:Max_Headroom skrev:bensnake skrev:De är mycket trevliga. Den enda anledningen till att jag inte slog till på dem, var mitt rörberoende...
Det går väl fint att köra dom där med rörförstärkare? Varför skulle det inte gå?
En förförstärkare med rör funkar ju men annars är det nog få helaktiva trådlösa högtalare som kopplas till rörförstärkare.
Användare som besöker denna kategori: eljulio och 49 gäster