Moderator: Redaktörer
tvett skrev:Jag letade efter en tråd med samma ämne som det jag tänker ta upp och den jag hittade slutade med massa avklädda bilder på unga damer, så jag skapar en ny med mer direkt approach på ämnet.
Demo-djävulen. Vi har alla erfarit den. Vad beror den på?
Är det Murphy? Är det psykologiskt att man lyssnar efter fel mer aktivt när man demar som stereo för andra? Och varför kraschar Win95 för Bill på scen?
Jag hade vänner över ikväll och aldrig har mitt system känts så kraftlöst, trots stor förbättring på just kraft-leveransen.
darkg skrev:Samma sak med musik.
- Det här måste du höra! Eller ja, just den här låten kanske inte... vänta... äh.
celef skrev:har ni prestationsångest även vid andra tillfällen?
tvett skrev:Jag letade efter en tråd med samma ämne som det jag tänker ta upp och den jag hittade slutade med massa avklädda bilder på unga damer, så jag skapar en ny med mer direkt approach på ämnet.
Demo-djävulen. Vi har alla erfarit den. Vad beror den på?
Är det Murphy? Är det psykologiskt att man lyssnar efter fel mer aktivt när man demar som stereo för andra? Och varför kraschar Win95 för Bill på scen?
Jag hade vänner över ikväll och aldrig har mitt system känts så kraftlöst, trots stor förbättring på just kraft-leveransen.
Objektivisten skrev:Jag tror att man helt enkelt i sanningens ögonblick faller till insikt. 'Det här låter ju skit, nu när jag lyssnar ordentligt', helt enkelt. Man har valt fel spår och lurat sig själv till förbannelse. Har inte upplevt detta på minst 10 år.
Objektivisten skrev:Jag tror att man helt enkelt i sanningens ögonblick faller till insikt. 'Det här låter ju skit, nu när jag lyssnar ordentligt', helt enkelt. Man har valt fel spår och lurat sig själv till förbannelse. Har inte upplevt detta på minst 10 år.
tvett skrev:Brukar andra människors anläggningar strejka när ni är där och lyssnar?
Nattlorden skrev:Hårddisken jag hade mitt examensarbete på började strula samma dag som jag skulle dema för nutek, dagen efter exploderade den. Så ibland har man tur också.
tvett skrev:Brukar ni förberedda backup inför en demo av professionell karaktär.
Tex att ha en powerpoint med skärmdumpar utifall programmet inte fungerar, eller en pdf av powerpointen om den inte fungerar...
tvett skrev:Brukar ni förberedda backup inför en demo av professionell karaktär.
Tex att ha en powerpoint med skärmdumpar utifall programmet inte fungerar, eller en pdf av powerpointen om den inte fungerar...
tvett skrev:Sant så sant Svante, men det jag efterfrågar är de där kombinationerna som ingen ens kunde ha tänkt på innan, yttre omständigheter man inte har kontroll över.
Sist för mig var det temperaturen utomhus var någon grad kallare än alla andra dagar vi kört skarpt. Om det nu var det det berodde på, symptomen försvann för att aldrig komma åter.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 24 gäster