Kommer någon till mig den 12 mars?

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Kommer någon till mig den 12 mars?

Inläggav matså » 2005-02-23 11:28

Som ni alla vet så tänkte jag ha en liten musikträff den 12 mars (max 5 pers, pm:a mig för anmälning först till kvarn gäller). Jag funderar på att bjuda på lite mat, vad vet jag inte. Men jag vill gärna veta om ni är allergiska mot något. Om i såfall säg det i era pm.

Om det skulle bli av så ta med er lite dvdaudioskivor, cd, sacd. Min anläggning är av budgettyp(fast jag gillar den skarpt), så skratta inte åt mig, men jag tänkte det kunde vara trevligt att träffas[:D]

Hm skall vi säga klockan två på dagen?
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

Användarvisningsbild
Alexi

Inläggav Alexi » 2005-02-23 13:34

skulle du inte bo så långt bort skulle jag gärna komma!
Var med och grundade Faktiskt.se, men är inte involverad i nya .io

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-02-23 14:06

Det här är väldans konstigt. De som har varit intresserade har bott långt ifrån mig även de som härjar på syskonforumet hififorum :D , det var likadant förra gången om jag inte minns fel. Mysko 8O
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2005-02-23 14:07

Får se... jag har så många helger som är upptagna att jag inte vet om jag kan/bör...
Konceptartist Serenia på Spotify/ Youtube etc.
Rester o.dyl. som Nattlorden

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-02-23 14:09

Nattlorden du är alltid välkommen. :)

HippHipp

Inläggav HippHipp » 2005-02-23 14:13

mats skrev:De som har varit intresserade har bott långt ifrån mig

Nja, vad är det man brukar säga, svårt att bli profet i sin egen hemstad, eller nåt.

Nu vet ju inte jag hur det serr ut i just Löddeköpinge på frälsar/profet-fronten, men det kan ju vara en förklaring. Du får ge dig ut i landet och sprida din lära där istället. Bered en väg för herren, den helige Hifi-Mats!
Vadå anläggning? Jag använder min bärbara till att spela mp3-filer och lyssna på webradio tills jag har de rumsliga förutsättningarna för att motivera köp av en anläggning.

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-02-23 14:53

HippHipp skrev:
mats skrev:De som har varit intresserade har bott långt ifrån mig

Nja, vad är det man brukar säga, svårt att bli profet i sin egen hemstad, eller nåt.

Nu vet ju inte jag hur det serr ut i just Löddeköpinge på frälsar/profet-fronten, men det kan ju vara en förklaring. Du får ge dig ut i landet och sprida din lära där istället. Bered en väg för herren, den helige Hifi-Mats!

He he då hade min fru och min Sessa fångat upp mig med ett fiskespö :P

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2005-02-23 15:00

mats skrev:He he då hade min fru och min Sessa fångat upp mig med ett fiskespö :P

Japp, di e förståndiga di! 8) :wink: :lol:
Konceptartist Serenia på Spotify/ Youtube etc.
Rester o.dyl. som Nattlorden

Återgå till Generellt om hifi