Jamen va fan nu fick jag lite tid över..
Efter besöket i mitt rum tågade vi över till min sköna ganne "järnet" som också kör med rör och öppna bafflar, faktiskt en precis likadant bestyckad som hos farbror Urban men utan dom två bakmonterade 15" basarna. Här får talarna chans att sprida mer och fyller rummet på ett exemplariskt sätt utan tråkiga basnoder. Väldigt schysst anläggnig enligt mig!
Ganska snabba stopp hos mig och Järnet därför lite svagt med bildmaterial, men så här ser det ut! För dagen pimpade och draperade för högre WAF
Sedan som sita anhalt gick färden till golvläggarn där 4 kg Entrecote styckades upp och inmudigades av glupande munnar för att senare njuta av lite High End
Isobarik är skeptisk, fel logga på grejerna
Riktigt schysst sång i dessa burkar!
Klädsamt oskarp bild från sena kvällen då många av oss blivit rejält "oskarpa" Fantastiskt läge golvläggarna har! Jag tror att Stefanw har lite skapa bilder men förhoppningsvis inte från badet
Jag har ingen aning om vad burke och isobarik pillar på?
Den skarpsynte noterar att det fanns ett ett par Emotiva som Stefanw ville provköra.
Det var ungefär vad jag hade att erbjuda i bildväg, jag blev så jävla full på slutet att jag glömde plåta

Det är nästan så att jag fortfarande känner av baksmällan i dag! Dåligt läkkött brukar vi säga här uppe... Safarin pågick i 13 timmar så somliga var ganska möra på slutet!
Om nu någon annan som var med och har någon bild som känns lyckad att visa så skall ni göra det!
Det var en väldigt lyckad Safari, tror nästa att det var den bästa hittills..
Skidåkarens rättesnöre, är att tänka efter före. © R Eriksson