Moderator: Redaktörer
boom skrev:Class D nej tack vill inte ens ha den om jag fick den gratis möjligen så går det att använda den som sub förstärkare .
NiklasF skrev:boom skrev:Class D nej tack vill inte ens ha den om jag fick den gratis möjligen så går det att använda den som sub förstärkare .
Kikade som snabbast på tuben och där säger dom att modellen innan har både Klass A och klass D, tycker man skall lyssna innan man sågar
NiklasF skrev:boom skrev:Class D nej tack vill inte ens ha den om jag fick den gratis möjligen så går det att använda den som sub förstärkare .
Kikade som snabbast på tuben och där säger dom att modellen innan har både Klass A och klass D, tycker man skall lyssna innan man sågar
KarlXII skrev:MagnusÖstberg skrev:+1
Men är det här en reklamtråd för butiken eller produkten?
Ner i soptunnan med den!
Näe.
Du ser forumdelen som en accepterad reklamplats?KarlXII skrev:MagnusÖstberg skrev:+1
Men är det här en reklamtråd för butiken eller produkten?
Ner i soptunnan med den!
Näe.
Alexi skrev:Nej posta gärna fler nyheter! All hifirelaterad reklam kan ses som helt okej, så lände det sker inom rimliga gränser.
Jag skulle vilja ett Devialet, försteg. Älskar fjärren!
Posta gärna när ni kan köra demon, har leverantörer på platsaudioconcept skrev:Hej,
ni behöver väl några nyheter även här på Faktiskt...
Är det å andra sidan inte ok att informera om sådant här - inga problem det heller - då skippar vi det i fortsättningen.
Mvh, Audio Concept
sportbilsentusiasten skrev:Hörde Devialet (orginalet) med Quad ESL (de senaste stora) och det lät kass.
ok på mässjazz men som sagt kass på "riktig musik".
Då ska ni veta att jag älskar ESL...
hifikg skrev:sportbilsentusiasten skrev:Hörde Devialet (orginalet) med Quad ESL (de senaste stora) och det lät kass.
Låter helt otroligt. Quad ESL kass?? Vad spelade du då?
Panelguy skrev:hifikg skrev:sportbilsentusiasten skrev:Hörde Devialet (orginalet) med Quad ESL (de senaste stora) och det lät kass.
Låter helt otroligt. Quad ESL kass?? Vad spelade du då?
Kanske någon annan form av "mässmusik", typ Infected Mushroom![]()
Lät Devialet och Quad för analytiskt och kallt tillsammans eller på vilket sätt var det kass?
sportbilsentusiasten skrev:Hörde Devialet (orginalet) med Quad ESL (de senaste stora) och det lät kass.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster