Moderator: Redaktörer
Style skrev:testa
1, byt strömkabel
2, byt proppar
3, byt elleverantör
funkar inget av det är det nog bara att inse att det inte är en HiFi-skiva
möjligtvis kan interconnect eller högtalarkabel spela in men det är ossanolikt i detta fallet
jag antar att du redan har tetstat att måla kanten grön och att spreja autosol på fronten?
Du börjar bli tröttsam (men det vet du nog redan), första gången skrattade vi, andra gången fnissade vi, tredje gången tyckte via att vi hade skrattat nog, fjärde gången började det bli tröttsamt.........Style skrev:testa
1, byt strömkabel
2, byt proppar
3, byt elleverantör
möjligtvis kan interconnect eller högtalarkabel spela in men det är ossanolikt i detta fallet
jag antar att du redan har tetstat att måla kanten grön och att spreja autosol på fronten?
Jax skrev:Jag brukar köra med tandkräm. Dutta på lite tandkräm och polera med mjuka sidan av en ren ny svamp som genomfuktats.
Rydberg skrev:Du börjar bli tröttsam (men det vet du nog redan), första gången skrattade vi, andra gången fnissade vi, tredje gången tyckte via att vi hade skrattat nog, fjärde gången började det bli tröttsamt.........Style skrev:testa
1, byt strömkabel
2, byt proppar
3, byt elleverantör
Rydberg skrev:Gör det, gå och lyssna på den "braiga" B&O-subben iställetStyle skrev:jaha, ska sluta ge goda råd då
Style skrev:en dag blir du också vuxen
Style skrev:testa
1, byt strömkabel
2, byt proppar
3, byt elleverantör
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 19 gäster