Och jag vill då inflik att du ju inte har "nöjt dig" med något halvdant... dom där högtalarna är bra och låter mycket trevligt
Härlig anläggning, enkel och oldschool!
Gillar't!
Jag har alltid funnit stort intresse och behållning av att läsa om dina olika tester och utvärderingar.
Jag tycker att även om du ibland gjort saker som fått mig att skaka på huvudet och ibland känns det som att du går lite dit vinden blåser för tillfället...
Så ramlar du ju tillbaka på samma ställe hela tiden, men med den nyfikenheten och viljan att uppleva nya grejer är så himla kul att följa !
och jag känner igen mig i det !
Och trots en del (enligt mig

) knasigheter så är du en väldigt ödmjuk och förståndig person utan hävdelsebehov.
Jag tycker du är bra och en av dom absolut mest spännade och intressanta medlemmarna på forumet!
Och jag tycker att vi borde svinga ett par öl någon gång och lyssna på gamla rariteter med modernt ljud !
Lycka till och testa och gör vad du vill, hur du vill, hur mycket du vill, så länge DU VILL !
När man inte vill längre så är det bara att koppla ner, och förhoppningsvis hitta något annat som ger än så mycket mer
Kanske har du kommit dit nu ?
Jag är tveksam...
Du kommer att börja testa snart igen !

Och antagligen slänga dit massa olika prylar och expandera och hålla på.
jag tror det sitter i dig, precis som för mig, jag har en pause just nu som jag ska hålla ett tag.
Och istället lägga energi på mig själv och lite annat gottigt
Hej hopp !