Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Logisk orimlighet i alternativen; LTS kommer aldrig att påstå att något är transparent.
Nattlorden skrev:Logisk orimlighet i alternativen; LTS kommer aldrig att påstå att något är transparent.
MagnusÖstberg skrev:Allt väger lika tung/lätt för mig.
All information tillsammans blir en grovsortering som öppnar upp ett intresse för självstudier.
Men jag är en dålig kund för Hifiindustrin.
Morello skrev:Å så köpte jag en RS2000 förra året av min egen firma.
fast de eftersträvar det som en helig gral.Nattlorden skrev:Logisk orimlighet i alternativen; LTS kommer aldrig att påstå att något är transparent.
Morello skrev:MagnusÖstberg skrev:Allt väger lika tung/lätt för mig.
All information tillsammans blir en grovsortering som öppnar upp ett intresse för självstudier.
Men jag är en dålig kund för Hifiindustrin.
Jag med. Det senaste jag köpte var en beg. CD-maskin 2006. Å så köpte jag en RS2000 förra året av min egen firma.![]()
![]()
![]()
![]()
matså skrev:fast de eftersträvar det som en helig gral.Nattlorden skrev:Logisk orimlighet i alternativen; LTS kommer aldrig att påstå att något är transparent.
Nja inte alla såklart, bara den heliga kretsen. AoooNattlorden skrev:matså skrev:fast de eftersträvar det som en helig gral.Nattlorden skrev:Logisk orimlighet i alternativen; LTS kommer aldrig att påstå att något är transparent.
LTS är en stor samling personer med olika mål, så nej, det kan du inte påstå.
Har du inte själv varit med eller är? Eller var det bara något du skrev på skoj någon gång? Oavsett vilket - kommer du att tycka så bara för att du betalat medlemsavgiften? ...skulle inte tro det.
Vigor skrev:Objektivisten, på en skala mellan ett och tio, hur konstruktiv tror du att den här tråden kommer att bli?
Kanske har jag bara vaknat på fel sida idag, men jag har väldigt svårt att se den landa i annat än polarisering och gnat...
adzer skrev:Vigor skrev:Objektivisten, på en skala mellan ett och tio, hur konstruktiv tror du att den här tråden kommer att bli?
Kanske har jag bara vaknat på fel sida idag, men jag har väldigt svårt att se den landa i annat än polarisering och gnat...
Och vad får dig att tro att det inte var syftet?
Flint skrev:adzer skrev:Vigor skrev:Objektivisten, på en skala mellan ett och tio, hur konstruktiv tror du att den här tråden kommer att bli?
Och vad får dig att tro att det inte var syftet?
Vad skiljer den ena sidans polariseringsförsök från den andra sidans, i den mån det förekommer?
matså skrev:Nja inte alla såklart, bara den heliga kretsen. AoooNattlorden skrev:matså skrev:fast de eftersträvar det som en helig gral.Nattlorden skrev:Logisk orimlighet i alternativen; LTS kommer aldrig att påstå att något är transparent.
LTS är en stor samling personer med olika mål, så nej, det kan du inte påstå.
Har du inte själv varit med eller är? Eller var det bara något du skrev på skoj någon gång? Oavsett vilket - kommer du att tycka så bara för att du betalat medlemsavgiften? ...skulle inte tro det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster