Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Att lyssna endast på ett fåtal låtar i en viss följd tillhör stenåldern
PerStromgren skrev:adzer skrev:Att lyssna endast på ett fåtal låtar i en viss följd tillhör stenåldern
Har du inga skivor som är avsedda att lyssnas i en speciell följd? Jag har massor!
celef skrev:Jag får en känsla av att många mår bra av att pyssla med sin dator, flytta om kring filer, lägga dom på ett ännu lite smartare ställe än igår, byta ut ikonerna, testa nya format, och bara lagra å lagra
PekkaJohansson skrev:celef skrev:Jag får en känsla av att många mår bra av att pyssla med sin dator, flytta om kring filer, lägga dom på ett ännu lite smartare ställe än igår, byta ut ikonerna, testa nya format, och bara lagra å lagra
Det låter nästan som den positiva känsla som man får av att köpa, sortera och ibland rensa ut bland cd-skivorna i hyllan!
Med vänlig hälsning
Pekka
JohanM skrev:Datorer är slöa att starta, skall konfigurerars uppdateras bootas om och pysslas om, min CD-spelare bara startar och levererar musik.
Det fixar inte min dator.
(Har någon här testat bluesound-systemet?)
phloam skrev:Här är en god anledning att mysa med ett cd-konvolut:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 63#1529963
adzer skrev: Att lyssna endast på ett fåtal låtar i en viss följd tillhör stenåldern
Vee-Eight skrev:Använder bara fysiskt medium, mest pga att datorn inte kan läsa vinylskivor. Och det är drygt att rippa cd.
Sen är det alltid trevligt att läsa i konvoluten.
Ser eg ingen vinst med att lagra på hårddisk.
nadifierad skrev:Vee-Eight skrev:Använder bara fysiskt medium, mest pga att datorn inte kan läsa vinylskivor. Och det är drygt att rippa cd.
Sen är det alltid trevligt att läsa i konvoluten.
Ser eg ingen vinst med att lagra på hårddisk.
Stoneage for ever, tänkte på nån motörhead titel fast kom inte i håg den. Välkommen till 2000 talet! Du kommer nog att gilla det
Användare som besöker denna kategori: Alfacruizer och 23 gäster