mvh/Harryup
Ändrat på begäran.
Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Uppe i den åldern så slipper man nog diskmedelstonen, så den är nog riktigt god om de inte tagit ett fat med lite väl mycket eksmak bara för att...
hifikg skrev:Nattlorden skrev:Uppe i den åldern så slipper man nog diskmedelstonen, så den är nog riktigt god om de inte tagit ett fat med lite väl mycket eksmak bara för att...
He, he, jag har druckit massor av HP sedan du skrev det där förra gången o även doftat på YES, ja nästan smuttat på det, men finner ingen likhet *s*
Nattlorden skrev:hifikg skrev:Nattlorden skrev:Uppe i den åldern så slipper man nog diskmedelstonen, så den är nog riktigt god om de inte tagit ett fat med lite väl mycket eksmak bara för att...
He, he, jag har druckit massor av HP sedan du skrev det där förra gången o även doftat på YES, ja nästan smuttat på det, men finner ingen likhet *s*
Jag har inte påstått att det är primärdoften, men som doftton#22 eller så...

Nattlorden skrev:Det är väl ingen dum idé att återanvända fin ek när det inte längre blir någon bra whisky i den?
pingvinen skrev:Beställa mitt ex? Nej tack!
hifikg skrev:Max_Headroom skrev:pingvinen skrev:Beställa mitt ex? Nej tack!
Tänkte det samma. Det lär väl finnas gott om bättre att beställa.
Andras ex kanske? Linns ex?
misanplass skrev:Finns det någon "whiskyförstärkare" därute måntro? I så fall borde man kunna sätta ihop en kul kombo. "Whiskyhögtalare" finns ju sedan länge.
Oresound skrev:Om Zapsolut tillverkade halvrörsförstärkare,
så fattas bara kopparrör till ledningarna, klart!
PS --> V8 Nya Volvo ska införa frihjul på VEA motorn.
http://www.saabveteranernatrollhattan.com/Arkiv/Josef_SAABhistoria.htm