Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:Vad får dig att tänka i riktningen att elementen inte är "så märkvärdiga"?
Komorok skrev:Låter de bra då?
Komorok skrev:Låter de bra då?
Nattlorden skrev:Komorok skrev:Låter de bra då?
Watt/Puppy gick väl jämnt skägg med piP i blindtest en gång i tiden, så visst låter de bra. Pris/prestanda får man väl klassa lite lägre dock.
Själv har jag aldrig lyckats höra dem någonstans de spelar till sin rätt, tyvärr.
sprudel skrev:Det där testet måste du referera till, Faktiskt!
Nattlorden skrev:Är inte kabinetten helgjutna i Corian?
Strmbrg skrev:Kanske avhandlat redan, och det är väl iofs inte Wilson allena som prissätts högt.
Såvitt jag hajat, så är kabinetten lite speciella, men ellermenten är väl inte så märkvärdiga?
paa skrev:Nattlorden skrev:Är inte kabinetten helgjutna i Corian?
Är det ett perfekt material för högtalare? Varför i så fall?
Nattlorden skrev:paa skrev:Nattlorden skrev:Är inte kabinetten helgjutna i Corian?
Är det ett perfekt material för högtalare? Varför i så fall?
Det är det väl ingen som sagt. Tråden frågade däremot om prissättningen och jag kan inte tänka mig att det är en speciellt billig byggmetod. Man kan ju hoppas att den inte är sämre än laminerad mdf i alla fall.
Nattlorden skrev:sprudel skrev:Det där testet måste du referera till, Faktiskt!
Använd sökfunktionen, , det finns nog omskrivet tidigare här, annars vet jag inte var jag skulle ha läst om det.
Strmbrg skrev:Rydberg skrev:Vad får dig att tänka i riktningen att elementen inte är "så märkvärdiga"?
Att jag läste ett test av ur-Watt/Puppyn, där det framgick vad ellermenten hade för beteckningar. Jag letade rätt på dem i det årets Hifi-Kit-katalog.
Ja, märkvärdiga kanske ellermenten är, men dyra var de emellertid inte.
Lazyworm skrev:"om jag säger att jag inte tror honom så lägger han säkert ner jobb på att leta upp det åt mig" :p
sprudel skrev:Nattlorden skrev:Komorok skrev:Låter de bra då?
Watt/Puppy gick väl jämnt skägg med piP i blindtest en gång i tiden, så visst låter de bra. Pris/prestanda får man väl klassa lite lägre dock.
Själv har jag aldrig lyckats höra dem någonstans de spelar till sin rätt, tyvärr.
Det där testet måste du referera till, Faktiskt!
Strmbrg skrev:Rydberg skrev:Vad får dig att tänka i riktningen att elementen inte är "så märkvärdiga"?
Att jag läste ett test av ur-Watt/Puppyn, där det framgick vad ellermenten hade för beteckningar. Jag letade rätt på dem i det årets Hifi-Kit-katalog.
Ja, märkvärdiga kanske ellermenten är, men dyra var de emellertid inte.
Objektivisten skrev:Komorok skrev:Låter de bra då?
Nej dom låter skit. IÖ har ju inte konstruerat dom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 38 gäster