...nämligen CD-S som visst ska vara en CD-P utan förstegsdel, samt en ny egentillverkad transportdel. Intressant är ju bara förnamnet!
Moderator: Redaktörer
Blir ingen vetenskaplig sådan dock. Jag spelar favvoskivorna
istället och prickar in den som funkar bäst hos mig.
Ranefjord skrev:Jupitern hade helt klart varit skoj att höra. Då jag äger och lever gott med en Rega skivspelare (P7an!) blir ju Regas källor lite extra intressanta. Man kanske skulle satsa på Rega som källor rätt igenom liksom.

Ragnwald skrev:Förundrar mig över folk som inte tycks ha några som helst problem med damm i sina bostäder.
Nåja en toppmatad CD-spelare är kanske enklare att dammsuga och är man vinylfreak, så har man nog vanan inne.
Själv får jag ständigt dammsuga och dammtorka, kanske dags att investera i en god luftrenare, om det nu finns något lämpligt för oss dammnojiga musiklyssnare?
PS. Livsfarligt att göra sig av med någon del i signalkedjan, innan man lyssnat in sig på det nya en längre tid.
Försiktig som jag är, skriver jag: Tycker jag i alla fall.![]()
God design, betyder ju en hel del, för trivseln om inte annat.
Jag lyssnade häromveckan på en Rega uppsättning i form av slutsteg,försteg, CD-spelare kopplat till dessa högtalare http://www.ljudmakarn.se/view.asp?art_id=644Man kanske skulle satsa på Rega som källor rätt igenom liksom.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 18 gäster