Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Jag tycker vi testar något nytt och går med resten av gänget på Vapiano.
Mooncake finns kvar nästa år.
petersteindl skrev:Ta det lugnt.
Alexi skrev:Ok tystnaden har talat sitt tydliga språk, vi provar den gemensamma middagen på Vapiano istället.
Vill ni ändå att mötas upp innan för att samla ihop Faktiskt gänget för gemensam avfärd?
Alexi skrev:Vill ni ändå att mötas upp innan för att samla ihop Faktiskt gänget för gemensam avfärd?
Japp men det brukar bli att man står och snackar en stund och väntar på någon som fastnat i ett rum etc. Så samling 18.00 avfärd senast 18.302-ch skrev:Alexi skrev:Vill ni ändå att mötas upp innan för att samla ihop Faktiskt gänget för gemensam avfärd?
Ja jag vill mötas upp för en gemensam promenad.
Är det LTS monter 18:00 som gäller?
Alexi skrev:Japp men det brukar bli att man står och snackar en stund och väntar på någon som fastnat i ett rum etc. Så samling 18.00 avfärd senast 18.302-ch skrev:Alexi skrev:Vill ni ändå att mötas upp innan för att samla ihop Faktiskt gänget för gemensam avfärd?
Alexi skrev:Blir vi färre än 15-20st faktisianer, blir jag orolig för hifibranchen.
petersteindl skrev:Alexi skrev:Blir vi färre än 15-20st faktisianer, blir jag orolig för hifibranchen.
Det är ju samtidigt som OS ju. Folk sitter hemma och tittar på isdans.
Mvh
Peter
HiLo skrev:( här missas inga möjligheter att kombinera ädla drycker med intensivt lärande)
2-ch skrev:Alexi skrev:Vill ni ändå att mötas upp innan för att samla ihop Faktiskt gänget för gemensam avfärd?
Harryup skrev:Nja, alltså det blir kö i dörren om man inte kommer direkt. Vapiano vill att vi kommer helst innan 18:30 för att det skall gå så smidigt som möjligt. Så jag rekommenderar öl på Vapiano för att så många som möjligt får sitta tillsammans.
Mvh/Harryup
Jansson skrev:1800-1830 räcker för ett kort stopp innan kön börjar.
paa skrev:Var har LTS sin monter?
Ja, och Teenage Design såg jag förut, men inte nu. Var det en gammal utställarlista som låg med av misstag?2-ch skrev:Acoustic illusion tyckte jag mig se tidigare bland utställarna, men inte
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster