Inbjudan till HighEndgängets mässmiddag

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Harryup
Tänk på döden

Inbjudan till HighEndgängets mässmiddag

Inläggav Harryup » 2014-02-01 15:35

Inbjudan till HighEnd Mässmiddag på restaurang Vapiano .
HighEndgänget hälsar alla välkomna att mingla med arrangörer, utställare, leverantörer ,tillverkare, forumdeltagare och förstås mässbesökare.

På lördagen den 8 februari så kommer den årliga mässmiddagen gå av stapeln på restaurang Vapiano på Kungsbron 15.
Restaurangen ligger centralt i norra delen av Lundqvist & Lindqvist kvarteret på mycket kort gångavstånd ifrån mässlokalerna.

Efter mässan slutar kl 18:00 samlas de som vill för något att dricka i baren, vila fötterna i loungeavdelningen och äta middag.
Restaurangen är italiensk och de har en komplett meny att välja ifrån, bl.a. pizzor, pastor och andra varmrätter.

Tidigare år har vi varit runt 50-60 personer och vi hoppas att närheten till restaurangen och en komplett meny gör att alla skall känna sig välkomna.

Restaurangen är stor så för att vi skall få så bra platser som möjligt vill de ha en uppskattning av hur många som kommer.

HighEndgänget önskar genom Harryup alla välkomna att träffas på Vapiano.

Vi kommer inte ha en bestämd tid då vi sätter oss till bords utan det är fritt att sätta sig till bords vartefter vi känner för det.
För att förenkla planeringen uppskattar vi om man anmäler sig här innan men det går bra att komma direkt till restaurangen också.

Mvh/Harryup

Användarvisningsbild
HiLo

Inläggav HiLo » 2014-02-01 19:37

går det inte att fixa ett faktiskt bord där, för just nu slits man mellan alexis efterkörare på kungsholmen och Vappan.
vore kula att få lite ansikten på alla nics här!

Användarvisningsbild
Alexi

Inläggav Alexi » 2014-02-01 21:27

HiLo skrev:går det inte att fixa ett faktiskt bord där, för just nu slits man mellan alexis efterkörare på kungsholmen och Vappan.
vore kula att få lite ansikten på alla nics här!
Just nu har vi ju bara en anmäld, blir det inte betydligt större uppslutning tänkte jag avboka mitt alternativ. Jag håller med dig om att det känns dumt att vi ska splittra oss. Förra året anslöt de som åt på Vapiano oss på Moon Cake senare på kvällen.

Det är bara skönt om jag slipper administrera, så vill alla hellre träffas på Vapiano så funkar det lika bra för mig. :)
Var med och grundade Faktiskt.se, men är inte involverad i nya .io

Användarvisningsbild
paa
Sökaren

Inläggav paa » 2014-02-01 21:32

Att jag tvekat beror på denna splittring och jag tänkte se vart det tar vägen, men jag tycker det vore bäst om det gick att köra tillsammans.
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005
Numera pensionär.
Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.

Användarvisningsbild
Harryup
Tänk på döden

Inläggav Harryup » 2014-02-02 02:03

För kanske mellan 60-80 personer är det inte möjligt att fixa ett bord.
Alla är välkomna helt enkelt.

Mvh/Harryup

Användarvisningsbild
Bill50x
Trevlig prick

Inläggav Bill50x » 2014-02-02 03:15

Nu kan ju jag inte vara med pga andra åtaganden, men jag skulle nog satsa på Vapiano. Trots att Vapiano inte är så kul som sådant. Men det är alltid trevligt att träffa även tillverkare/importörer osv. Å andra sidan är ju lite intimare sammanhang åxå trevligt, det är ju enklare att lära känna varandra på djupet då.

/ B
När Einstein insåg att allt var relativt började han kröka på rummet.

Användarvisningsbild
2-ch

Re: Inbjudan till HighEndgängets mässmiddag

Inläggav 2-ch » 2014-02-03 08:30

Harryup skrev:Vi kommer inte ha en bestämd tid då vi sätter oss till bords utan det är fritt att sätta sig till bords vartefter vi känner för det.
För att förenkla planeringen uppskattar vi om man anmäler sig här innan men det går bra att komma direkt till restaurangen också.

Mvh/Harryup

Det låter trevligt. Jag hakar gärna på.

Användarvisningsbild
Harryup
Tänk på döden

Inläggav Harryup » 2014-02-03 09:56

Du är så välkommen.

mvh/Harryup

Återgå till Generellt om hifi