Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:En ny omgång receivers i segmentet "billigast med pre-out".
AndreasArvidsson skrev:Billiga surroundförsteg och receivers med pre-out skulle jag vilja se.
Conan skrev:HA Amp 22 (kan bli svårt med punkterna 1, 2 & 5 dock...
-Palle- skrev:Kraftiga Class D förstärkare som man kan driva basar med, typ Anaview, Hypex, Ezon mfl
RogerGustavsson skrev:Conan skrev:HA Amp 22 (kan bli svårt med punkterna 1, 2 & 5 dock...
Fast den är inte helt färdig än enligt Lars Karlsson/HA då jag frågade på Sweetspot. Den förväntas bli klar under året om jag förstod det hela rätt och väntas kosta runt 20000 kr.
Nattlorden skrev:O&G RS2000.
Cambridge DacMagic Plus.
Denon 4520
Morello skrev:Nattlorden skrev:O&G RS2000.
Har du läst testet på Holographic AMP27? (TOPPBETYG i Molt)
RS2000 är lite bättre och lite dyrare.
PickePock skrev:RogerGustavsson skrev:Conan skrev:HA Amp 22 (kan bli svårt med punkterna 1, 2 & 5 dock...
Fast den är inte helt färdig än enligt Lars Karlsson/HA då jag frågade på Sweetspot. Den förväntas bli klar under året om jag förstod det hela rätt och väntas kosta runt 20000 kr.
2 kanalare på 250 watt?
Almen skrev:Nytt test på Oppo 105 med senaste uppdatering.
Conan skrev:Surroundreceiver (billigast med pre-out) shootout med apparater från alla "drakarna" (HK, Denon, Onkyo, Pioneer, Yamaha & Marantz).
HA Amp 22 (kan bli svårt med punkterna 1, 2 & 5 dock...)
Hörlurar i mass-test som för några år sen.
IngOehman skrev:Almen skrev:Nytt test på Oppo 105 med senaste uppdatering.
Dito!
Och inte minst ett parallelltest där även 103 testas. Givet priset på 105 tycker jag
egentligen att 103 är mycket intressantare.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], exmag, Google [Bot] och 13 gäster