Naqref

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
HolographicAudio™
 
Inlägg: 545
Blev medlem: 2003-11-28
Ort: Växjö

Re: Naqref

Inläggav HolographicAudio™ » 2014-05-12 10:30

Anders lämnade jordelivet alldeles för tidigt, han hade så mycket kvar att uppleva och ge men livet är inte alltid rättvist.
Anders lämnar ett stort tomrum efter sig, såväl på det personliga planet som på det professionella.
Anders var en mycket fin person, snäll, vänlig, intelligent, jordnära och enkel, glimten i ögat. Ja jag listan kan göras hur lång som helst...
Anders var otroligt duktig elektronikkonstruktör. Många galna idéer har vi bollat och några av dem har blivit till mycket fina konstruktioner. Jag lovar att vårda dem och kommer aldrig glömma dina insatser.
Äger företaget INNOTEC som tillverkar audioprodukter med varumärket HOLOGRAPHIC AUDIO®.
http://www.holographicaudio.com
OPPO 105>ULC>Pre Two>ULC>AMP Twenty>Darth Vader

Användarvisningsbild
aisopos
 
Inlägg: 3642
Blev medlem: 2011-11-20
Ort: ogonal

Re: Naqref

Inläggav aisopos » 2014-05-12 14:00

Vee-Eight skrev:Som ngn kommenterade i denna eller den andra tråden så hade vi en liten insamling till Naqref. Detta resulterade en kalligraferad urkund och en rejäl grundplåt för en NY-resa. Det senare blev tragiskt nog aldrig av.

Kontot finns fortfarande kvar, och det kan med fördel användas igen för en högst frivillig insamling. Denna gång till en krans.

SEB 5694 04 004 27
Mottagare: Daniel Roth

För internationella överföringar:
IBAN: SE7250000000056940400427
Bic-kod: ESSESESS

Alla bidrag är välkomna, stora som små.

Slutdatum är tyvärr väldigt snart i tid, senast den 19:e maj. Senare insättningar och överskjutande pengar doneras till lämplig välgörenhet.

Bra idé. Jag är på och sätter in en slant.

Men sen en liten tanke. Jag vet inte alls hur stort detta blir, men skulle det flyta in typ "för mycket pengar" så tycker jag att det köps en lagom stor krans från oss och resten till en insättning till cancerfonden, det brukar väl gå att få något slags gåvobrev som man skänker.
Jag tror naq skulle uppskatta det så.
Jag skulle det i alla fall.

Användarvisningsbild
bomellberg
 
Inlägg: 5560
Blev medlem: 2006-11-14
Ort: Lund

Re: Naqref

Inläggav bomellberg » 2014-05-12 14:15

aisopos skrev:
Vee-Eight skrev:Som ngn kommenterade i denna eller den andra tråden så hade vi en liten insamling till Naqref. Detta resulterade en kalligraferad urkund och en rejäl grundplåt för en NY-resa. Det senare blev tragiskt nog aldrig av.

Kontot finns fortfarande kvar, och det kan med fördel användas igen för en högst frivillig insamling. Denna gång till en krans.

SEB 5694 04 004 27
Mottagare: Daniel Roth

För internationella överföringar:
IBAN: SE7250000000056940400427
Bic-kod: ESSESESS

Alla bidrag är välkomna, stora som små.

Slutdatum är tyvärr väldigt snart i tid, senast den 19:e maj. Senare insättningar och överskjutande pengar doneras till lämplig välgörenhet.

Bra idé. Jag är på och sätter in en slant.

Men sen en liten tanke. Jag vet inte alls hur stort detta blir, men skulle det flyta in typ "för mycket pengar" så tycker jag att det köps en lagom stor krans från oss och resten till en insättning till cancerfonden, det brukar väl gå att få något slags gåvobrev som man skänker.
Jag tror naq skulle uppskatta det så.
Jag skulle det i alla fall.

Bifall!

Här är en bild från ett år sedan, när Naqref, inte utan stolthet, visade upp Acoustic Illusion Ovation f8.

Bild
Ta allt jag skriver med en nypa salt, även detta!

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus
 
Inlägg: 15017
Blev medlem: 2003-08-03
Ort: ogonalt

Re: Naqref

Inläggav Vee-Eight » 2014-05-12 15:05

bomellberg skrev:
aisopos skrev:
Vee-Eight skrev:Som ngn kommenterade i denna eller den andra tråden så hade vi en liten insamling till Naqref. Detta resulterade en kalligraferad urkund och en rejäl grundplåt för en NY-resa. Det senare blev tragiskt nog aldrig av.

Kontot finns fortfarande kvar, och det kan med fördel användas igen för en högst frivillig insamling. Denna gång till en krans.

SEB 5694 04 004 27
Mottagare: Daniel Roth

För internationella överföringar:
IBAN: SE7250000000056940400427
Bic-kod: ESSESESS

Alla bidrag är välkomna, stora som små.

Slutdatum är tyvärr väldigt snart i tid, senast den 19:e maj. Senare insättningar och överskjutande pengar doneras till lämplig välgörenhet.

Bra idé. Jag är på och sätter in en slant.

Men sen en liten tanke. Jag vet inte alls hur stort detta blir, men skulle det flyta in typ "för mycket pengar" så tycker jag att det köps en lagom stor krans från oss och resten till en insättning till cancerfonden, det brukar väl gå att få något slags gåvobrev som man skänker.
Jag tror naq skulle uppskatta det så.
Jag skulle det i alla fall.

Bifall!

Här är en bild från ett år sedan, när Naqref, inte utan stolthet, visade upp Acoustic Illusion Ovation f8.



Så var min tanke. Det är ju därför det i realiteten inte finns ett slutdatum för insamlingen i stort. För kransen är det tidsram, men senare bidrag går till cancerfond eller dylikt.

Naqref blev ju drabbad av bristande sjukvård och drev ett case rättsligt. Jag skall undersöka om det finns ngn stiftelse eller liknande som arbetar mot att det händer igen. Jag återkommer med mer info.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Användarvisningsbild
Almen
Hilbert
 
Inlägg: 17897
Blev medlem: 2005-01-01
Ort: Göteborg

Re: Naqref

Inläggav Almen » 2014-05-12 15:25

Vee-Eight skrev:Naqref blev ju drabbad av bristande sjukvård och drev ett case rättsligt. Jag skall undersöka om det finns ngn stiftelse eller liknande som arbetar mot att det händer igen. Jag återkommer med mer info.

Bra. En idé är ju att pengarna för NY-resan går till det också.
Nämn tre av de köttätande växter som vid mässan i Hannover med hull och hår slukade den då ditresta gosskören. Svara!

Användarvisningsbild
Adhoc
 
Inlägg: 3708
Blev medlem: 2005-06-29
Ort: Göteborg

Re: Naqref

Inläggav Adhoc » 2014-05-12 15:38

Vee-Eight skrev:[

... snip ....

Naqref blev ju drabbad av bristande sjukvård och drev ett case rättsligt. Jag skall undersöka om det finns ngn stiftelse eller liknande som arbetar mot att det händer igen. Jag återkommer med mer info.


Mayro skrev ett fint inlägg om Anders på Euphonia. Hans fru gick bort i cancer för några år sedan pga brister i sjukvården. Eventuellt har han info som kan vara till hjälp.
http://www.euphonia-audioforum.se/forum ... t&p=181867

Mayro
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 2014-05-09

Re: Naqref

Inläggav Mayro » 2014-05-12 16:29

Anders Eriksson stöttade vår förening nollvision i vården här på Facebook. Han kämpade mot sin egen missvård. Men stöttade ändå denna vårdkamp. Jag har aldrig gett upp denna kamp efter min fru Lena avled pga slarv tjänstefel mm som hon drabbades av. Och avled pga den 19 september 08,30 2010. Lena avled på samma avd som Anders polisanmält för sin missvård. Kan kännas lite såsom denna avd har stora problem. Jag var nyligen där och försökte hjälpa en medlem här på nollvision i vården då hon missvårdades. Och. Så nu är samma avd inblandad i Anders bortgång. Anders min vän. Jag lovar kämpa vidare och göra detta med även din missvård som bakgrund även om du inte själv nu kan kämpa.vila nu min vän. Vi har rykt ihop många ggr på hifi forum. Men. Ändå träffats. Varit vänner. Du kom som en blixt då jag ringde dig i höstas och behövde hjälp med mina högtalare. Förbannade skit att det skulle sluta så här. Min djupaste respekt har du Anders. Men. Vila nu. Jag vet vilken kamp du gått igenom. Men. Vila nu. Vi fortsätter kampen. Din vän Torbjörn Hammar . Och nollvision i vården.

Mayro
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 2014-05-09

Re: Naqref

Inläggav Mayro » 2014-05-12 16:38

Jag är redan kontaktad av Anders nära kära. Och skall så snart lite lagts sig sätta mig in i Anders case. Det var meningen vi skulle titta på hans ärende mitt och ett till jag vet via föreningen nollvision i vården. Så. Jag "är på". Och skall verkligen se vad som kan göras. Just nu väntar ett tv reportage om ett fall om patientförsäkring. Och på fredag nu är det möte med chefs revisorn på riksrevisionen. Dom har just nu revision över socialstyrelsen. Så arbete pågår. Men. Anders fall skall jag som sagt kolla på så snart hans nära kära orkar och vill. Sådant här måste bli stopp på :-(. Ni kan söka "nollvision i vården" på Facebook. Eller. Gå på min sida på Facebook.

Användarvisningsbild
sportbilsentusiasten
Nej, Sporthojsentusiasten
 
Inlägg: 11889
Blev medlem: 2008-07-01

Re: Naqref

Inläggav sportbilsentusiasten » 2014-05-12 17:11

Sjukdomen och omständigheterna kring det case ni driver, är det något man kan läsa om någonstans eller är det något ni vill hålla mellan ett fåtal parter?
Har själv fått dubbel dos med för mig felaktig medecin men klarade mig på nätten, men mycket näääära var det. Lider med alla er där det inte gick lika bra!

RogerJoensson
 
Inlägg: 5287
Blev medlem: 2006-10-22

Re: Naqref

Inläggav RogerJoensson » 2014-05-12 17:21

Lycka till med föreningen och hoppas ni blir en kraft att räkna med, så att det kan tvinga fram förändringar i rätt riktning utifrån patienternas perspektiv. Det finns gott om makthavare och ansvariga i vården som skulle behöva uppdateras ordentligt, tvingas byta syssla eller sättas bakom galler. -För allmänhetens/kundernas säkerhet.

Bra att facebooksidan (åtminstone en del) ligger öppen även för Facebookvägrare (som jag), som ju tyvärr inte kan delta eller trycka på gilla knappen.
Jag sökte och fann: [url]https://www.facebook.com/pages/Nollvision-i-vården/225331554323727[/url]
-På självvald "semester".

Mayro
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 2014-05-09

Re: Naqref

Inläggav Mayro » 2014-05-12 17:56

Sportbilentusiasten. Det är ett ärende där vi hjälper en kvinna lite. Just nu är media och hon ihopkopplade. Så får vi se vad dom gör utav det. Hon vill vara anonym. Jag / vi i föreningen kommer bli ansikte utåt om dom går vidare. Så hemligt tills dom är klara. Men. Det kan bli "stort". Det finns band inspelningar och lite sådant. Och sådant är tungt. Roger. Tack för påhejandes. Det behövs. Jag har redan ju kämpat sedan många år. Googla på mitt namn så finner du en del. Har varit med och skrivit en bok som heter hjälp oss. En antologi med flera skribenter. Och. Nu blir det i denna förening nollvision i vården det nu ska bedrivas vidare. Men. Googla så finner du mer vad som är gjort. Men Nu ska vi inte prata vidare här om mig eller föreningen i Anders minnestråd. Är det någon som undrar något så tar vi det via pm eller nått. Ville bara berätta mycket kort att det är många års arbete även om föreningen är nybildad. Mvh Tobbe.

Användarvisningsbild
paa
Sökaren
 
Inlägg: 35497
Blev medlem: 2005-01-10

Re: Naqref

Inläggav paa » 2014-05-12 19:11

Mayro skrev:Jag är redan kontaktad av Anders nära kära. Och skall så snart lite lagts sig sätta mig in i Anders case. Det var meningen vi skulle titta på hans ärende mitt och ett till jag vet via föreningen nollvision i vården. Så. Jag "är på". Och skall verkligen se vad som kan göras. Just nu väntar ett tv reportage om ett fall om patientförsäkring. Och på fredag nu är det möte med chefs revisorn på riksrevisionen. Dom har just nu revision över socialstyrelsen. Så arbete pågår. Men. Anders fall skall jag som sagt kolla på så snart hans nära kära orkar och vill. Sådant här måste bli stopp på :-(. Ni kan söka "nollvision i vården" på Facebook. Eller. Gå på min sida på Facebook.

Hade inte en åklagare tagit sig an Anders fall? Och om det är rubricerat som ett brott, så lär väl inte fallet läggas ner fast att han avlidit?
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005
Numera pensionär.
Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.

Mayro
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 2014-05-09

Re: Naqref

Inläggav Mayro » 2014-05-12 19:28

Jag vet inte. Vi skulle pratas vid då ha blev bättre. Tyvärr bör det inte så. :-(. Men det lär jag väl få reda på framöver nu hur det ligger till med då jag ser papperen.

Användarvisningsbild
aisopos
 
Inlägg: 3642
Blev medlem: 2011-11-20
Ort: ogonal

Re: Naqref

Inläggav aisopos » 2014-05-12 19:34

Skulle inte detta sidospår kunna flyttas till en annan tråd?
(Fast med undantag för mayros första inlägg.)
(Och ta gärna bort detta mitt inlägg också isåfall.)

Användarvisningsbild
E
 
Inlägg: 21077
Blev medlem: 2005-05-02
Ort: <hist.> ä. vikt

Re: Naqref

Inläggav E » 2014-05-12 19:56

E i den andra tråden skrev: :cry:

Tack N för allt jag fick förmånen att läsa!

Må du leva länge i våra minnen.

Och må andra nu kämpa vidare för att vården skall bli bättre.

Mvh E*
Faktiskt.io – ingenting obekvämt!

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus
 
Inlägg: 15017
Blev medlem: 2003-08-03
Ort: ogonalt

Re: Naqref

Inläggav Vee-Eight » 2014-05-15 07:01

Lite info gällande insamlingen;

Blombudet vill gärna ha beställning redan på fredag denna vecka, dvs 16:e maj. Redan nu finns det med råge pengar till en riktigt fin krans, så detta tidigare datum är i sig inget problem. Jag har fått och hittat info gällande gåva (för resterande pengar) som gagnar arbete mot brister i sjukvården. Jag återkommer när jag vet mer om hur vi kan hjälpa. Min tanke är att dela lika mellan detta och Cancerfonden.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Användarvisningsbild
Sahara-ville
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 2014-05-14
Ort: Eskilstuna

Re: Naqref

Inläggav Sahara-ville » 2014-05-15 15:49

RIP Anders!
Har tjuvtittat på forumet flera år.
Nu är jag medlem...
En av de få jag varit i kontakt med var du.
Du var väldigt hjälpsam och kunnig. :)
Fast jag aldrig träffat dig så har jag läst mycket av vad du gjort.
Det är inte lite. Forumet blir ALDRIG detsamma utan dig. :cry:

Användarvisningsbild
DQ-20
Skum fogare
 
Inlägg: 8579
Blev medlem: 2003-12-03
Ort: ografi

Re: Naqref

Inläggav DQ-20 » 2014-05-15 22:18

Tittade på Matrix igår. Jag tänker alltid på Naqref när jag ser Hugo Weavings agent och kommer nog fortsätta göra det för all framtid.

/DQ-20
I try to change the formality and everything about it
People killing people for a reason
You make mistakes
You don't regret
So make a conclusion
.

- Infected Mushroom: Change the formality

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör
 
Inlägg: 57239
Blev medlem: 2003-10-28
Ort: Grå Hamnarna

Re: Naqref

Inläggav Nattlorden » 2014-05-15 22:26

DQ-20 skrev:Tittade på Matrix igår. Jag tänker alltid på Naqref när jag ser Hugo Weavings agent och kommer nog fortsätta göra det för all framtid.


Och tack för att du precis sabbat Matrix för alla vi som inte hade gjort den kopplingen än... :evil:
It's all fun and games until Darth Vader comes.

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus
 
Inlägg: 15017
Blev medlem: 2003-08-03
Ort: ogonalt

Re: Naqref

Inläggav Vee-Eight » 2014-05-16 06:59

Håll kränkta åsikter och känslor utanför denna tråd.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Användarvisningsbild
IngOehman
 
Inlägg: 48415
Blev medlem: 2003-09-28
Ort: K-PAX via Tellus

Re: Naqref

Inläggav IngOehman » 2014-05-16 14:37

RogerJoensson skrev:Lycka till med föreningen och hoppas ni blir en kraft att räkna med, så att det kan tvinga fram förändringar i rätt riktning utifrån patienternas perspektiv. Det finns gott om makthavare och ansvariga i vården som skulle behöva uppdateras ordentligt, tvingas byta syssla eller sättas bakom galler. -För allmänhetens/kundernas säkerhet.

Bra att facebooksidan (åtminstone en del) ligger öppen även för Facebookvägrare (som jag), som ju tyvärr inte kan delta eller trycka på gilla knappen.
Jag sökte och fann: [url]https://www.facebook.com/pages/Nollvision-i-vården/225331554323727[/url]

Tycker det du skriver om patientens perspektiv är en kärnpunkt.

Jag kan nämligen inte föreställa mig att sjukvårdsvärlden skulle se ut som den ser ut om de som bestämt
att det skall se ut som det gör, hade fått erfara hur det ser ut, på riktigt. Både för någon som är sjuk, rädd
och svag, och inte minst för deras anhöriga.

Är de med makt månne för friska helt enkelt? Eller har de guldmynt istället för glas i glasögonbågarna? Det
är inte bra att ha det, för då ser man ju liksom inget annat än pengarna...

- - -

Hur svårt vore det att ge någon uppdraget, ansvaret och makten att rätta till problemet, som varit sjuk på
riktigt, och överlevt, trots allt?

- - -

Min uppfattning är att problemet är i MYCKET mindre grad ekonomiskt än administrativt. Och att det finns
både för mycket och för lite administration, beroende på på vad man tittar. Och för dyr administration när
läkare tvingas göra en massa annat än att vara läkare.


Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).

Användarvisningsbild
slammer87th
 
Inlägg: 112
Blev medlem: 2009-06-19

Re: Naqref

Inläggav slammer87th » 2014-05-16 15:07

En av Faktiskt och HiFi-Sveriges stjärnor har till slut slocknat för våra ögon. Jag kände inte Naqref väl men hade förmånen att få träffa honom tillräckligt för att förstå vilken oerhört kunnig och trevlig kille han var!

Med tanke på vad jag sett och förstått av Anders entusiasm, energi och produktivitet så måste det bli Action In Peace istället för Rest In Peace! När du nu till slut sluppit ifrån den där dj.. sjukdomen tror jag det är mycket Action var du än befinner dig!

See you later Naqref
Jocke "Slammer"

Användarvisningsbild
genstruktur
 
Inlägg: 5113
Blev medlem: 2013-01-25
Ort: Kingriver

Re: Naqref

Inläggav genstruktur » 2014-05-16 17:01

Kände honom inte mer än från inlägg jag läst på faktiskt. Såklart är det ändå tråkigt att höra att han inte lever längre :-(. Förstod att han var sjuk på något sätt men inte att det var så här allvarligt.
Att leva ett liv, inte vinna ett krig

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus
 
Inlägg: 15017
Blev medlem: 2003-08-03
Ort: ogonalt

Re: Naqref

Inläggav Vee-Eight » 2014-05-16 17:41

Kompisar och vänner;
Jag har nu beställt krans och säkerställt att den kommer levereras i tid till rätt ställe. Jag läste nånstans att Anders favoritblommor var liljekonvalj och syren , så kransen kommer få dessa blommor, samt annat enligt vad de anser passar. Förutom liljekonvaljer och syren så gav jag floristen fria händer att komponera kransen. Hursom; krans gick på 2000:-. Vid lunch idag hade vi på kontot 6550:-, vilket jag tycker är helt fantastisk uppslutning. Stort TACK allesammans!

Som jag skrivit innan så kommer givetvis kontot finnas kvar tills det inte behövs längre. Jag kommer nu att försöka hitta lämpliga mottagare av en donation av resterande pengar. Jag återkommer med fler nyheter.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann
 
Inlägg: 39779
Blev medlem: 2007-04-17
Ort: Härnösand

Re: Naqref

Inläggav petersteindl » 2014-05-16 18:13

En stor eloge till V8.

Mvh
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Användarvisningsbild
dalkarl
 
Inlägg: 576
Blev medlem: 2007-12-16
Ort: Garpenberg

Re: Naqref

Inläggav dalkarl » 2014-05-16 19:30

Mycket, mycket tråkigt att läsa ett sånt besked om Anders.

Tittar på mina Carlsson, det lilla charmtrollet OA50 som han själv skrev
i sitt projekt, OA50LE, som slutade med att jag äntligen gjorde något åt mina egna.

Skickar över en slant, V8 så får du styra dem till en lämplig mottagare.

/Tomas

Användarvisningsbild
Almen
Hilbert
 
Inlägg: 17897
Blev medlem: 2005-01-01
Ort: Göteborg

Re: Naqref

Inläggav Almen » 2014-05-16 20:58

Fint jobbat, Vee-Eight. Tack!
Nämn tre av de köttätande växter som vid mässan i Hannover med hull och hår slukade den då ditresta gosskören. Svara!

Användarvisningsbild
NADifierad
inaktiv
 
Inlägg: 15267
Blev medlem: 2009-01-04
Ort: Karlskrona

Re: Naqref

Inläggav NADifierad » 2014-05-16 22:05

Almen skrev:Fint jobbat, Vee-Eight. Tack!

Ja verkligen.
Stereo = Dator, TV, Optiskt, Najda, InterM R300plus, Fukdist och 2 x 18” infra.

Användarvisningsbild
IngOehman
 
Inlägg: 48415
Blev medlem: 2003-09-28
Ort: K-PAX via Tellus

Re: Naqref

Inläggav IngOehman » 2014-05-16 22:44

Ja, bra insats.


Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).

Användarvisningsbild
MagnusÖstberg
 
Inlägg: 29939
Blev medlem: 2009-03-30

Re: Naqref

Inläggav MagnusÖstberg » 2014-05-17 00:33

paa skrev:
Mayro skrev:Jag är redan kontaktad av Anders nära kära. Och skall så snart lite lagts sig sätta mig in i Anders case. Det var meningen vi skulle titta på hans ärende mitt och ett till jag vet via föreningen nollvision i vården. Så. Jag "är på". Och skall verkligen se vad som kan göras. Just nu väntar ett tv reportage om ett fall om patientförsäkring. Och på fredag nu är det möte med chefs revisorn på riksrevisionen. Dom har just nu revision över socialstyrelsen. Så arbete pågår. Men. Anders fall skall jag som sagt kolla på så snart hans nära kära orkar och vill. Sådant här måste bli stopp på :-(. Ni kan söka "nollvision i vården" på Facebook. Eller. Gå på min sida på Facebook.

Hade inte en åklagare tagit sig an Anders fall? Och om det är rubricerat som ett brott, så lär väl inte fallet läggas ner fast att han avlidit?
Det drivs av åklagare.
Jag saknar dig.
Medlem på www.faktiskt.se sedan 2006

FöregåendeNästa

Återgå till Generellt om hifi


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 14 gäster