Mvh
Peter
Moderator: Redaktörer
celef skrev:fånig video, att dom till slut oxå sedan satt å "diggade" lite fint fick mig att spy
ovärdigt
murgatroyd skrev:Det pålagda jobbiga jänkargnägget och de jobbiga emotionella jänkarna i bild ... ta bort dem så hade det varit en bra reklamfilm!
PerStromgren skrev:murgatroyd skrev:Det pålagda jobbiga jänkargnägget och de jobbiga emotionella jänkarna i bild ... ta bort dem så hade det varit en bra reklamfilm!
Medhåll. Det är litet pinsamt att den amerikanske rösten inte kan lära sig att uttala producktnmanet korrekt. Ibland hör man de japanska personerna uttala namnet som jag gissar att det ska uttalas: [te'cknicks], snarare än [teckni:iks](*).
*) ursäkta min påhittade fonetiska.
Callisto skrev:Technics är hifi sidan och Panasonic är videosidan av samma företag. Seriös bra Japan
phloam skrev:@K12: harr, harr....
KarlXII skrev:phloam skrev:@K12: harr, harr....
"Hear, hear" heter det.
MichaelG skrev:Haha - det var ju skithäftigt när de diggade till musiken. Yeah, feelin´ groovy.
phloam skrev:MichaelG skrev:Haha - det var ju skithäftigt när de diggade till musiken. Yeah, feelin´ groovy.
De skulle haft med en headbangande hårdrockare, då hade det blivit en riktigt cool reklamfilm
celef skrev:fånig video, att dom till slut oxå sedan satt å "diggade" lite fint fick mig att spy
ovärdigt
bakerman22 skrev:celef skrev:fånig video, att dom till slut oxå sedan satt å "diggade" lite fint fick mig att spy
ovärdigt
Fast du spyr väl å andra sidan åt det mesta?
Få är lika hårda som du är.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster