Piteborna är fortfarande kränkta över att Luleå tog ifrån oss residenset 18-hundrakallt, eller om sanningen skall fram så var det en fjollig landshövding som tyckte att residenset i Piteå var under all kritik. Och vad gör luleå, jo dom erbjuder fanskapet en jävligt flott villa och dit åkte hövingen.
Men in´t ä vi bitter! Nä-nä

Nog om det! Vi samlades i Burkes vackra villa där det öppnades med en lättare lunch med god dryckjom för att säkerställa det rätta svänget i Burkes Linnrigg. Burke har inte gjort några förändringar sedan sista safarin då en Ikemi cd presenterades. Nåväl det svänger hos Burke och han har dessutom det coolaste rummet norr Gävle. Jo så är det!
Vi packade ihop oss och drog till ubbe som är sällskapets stora mixtermakare. Där står inget still! Där byggs det öppenbaffel i kubik i ordets rätta bemärkelse. Inget är som det var två veckor innan

Nu börjar Gambrinus att värma i kroppen rejält och vi drog till undertecknad, där röktes det cigarr och pipa och sällskapet fick lyssna på OliT:s i32s och mina moduler. Tjo och tjim lixom, I32s är en jävligt bra topp har jag vid ett flertal gånger konstaterat! Den växer och växer. Jag är glad att jag har den äran att få vara fodervärd till dessa fina toppar.
Till sist drog vi iväg till "tonka" för kvällsmat och "fin-hifi" Nytt för hösten hos honom var bland annat ett par JBL-burkar som jag faktiskt inte har beteckningen på. Men dom spelar fantastiskt bra. Jag är faktiskt lite såld på "the JBL-sound" Mjukt detaljerat och dynamiskt kanske man kan sammanfatta det enligt mig. Bara en sån sak som att driva basarna med ett par Audio Reseach klumpar gör mig lite gråtmild. Men jag är lite hamig

En förkörd Chili med bröd och fortsatt god dryckjom intogs under resten av kvällen. Slutligen så badades det lite spa som masserade lumbagon fint.
Vi fortsätter med våra träffar och försöker gemensamt gå framåt med våra rum och ljudanläggnigar.
Visst ja, bilder! Såg att bilderna läggs inte i min tänkta ordning så börja nedifrån