Moderator: Redaktörer
Evil_Homer skrev:I övriga landet " tja du har en såndäringa hifistereoapparat som det hade vart trevligt att lyssna lite på, ska vi dricka och käka lite gott och samla ihop ett par gubbar någon dag kanske?"
Umgås brukar det visst heta
hifikg skrev:Vi har väl hifi-fika, som många anmälde sig till, bl a jag, men inte så många som droppat förbi o tagit en fika helt spontant. Men om någon passerar hallsta o jag är hemma och ledig så, välkommen!
murgatroyd skrev:På tal om GÖK, minns att jag såg SVT programmet om detta för 1-2 år sedan, förutom Storhövdingen (kör han här på Forumet?) och den andra liraren (antagonisten) som jag sett här ibland, (glömt namnet)
fanns det andra faktiskt-celebriteter med i programmet?
Nattlorden skrev:murgatroyd skrev:På tal om GÖK, minns att jag såg SVT programmet om detta för 1-2 år sedan, förutom Storhövdingen (kör han här på Forumet?) och den andra liraren (antagonisten) som jag sett här ibland, (glömt namnet)
Förutom Ola-68 (Sista Ordet) så skymtar allas våran Naqref kort förbi ( efter att de kliver ut bil? Eller innan? Minns inte riktigt). Om fler är faktiskt-medlemmar vet jag faktiskt inte.
Vinylcalle skrev:Nattlorden skrev:murgatroyd skrev:På tal om GÖK, minns att jag såg SVT programmet om detta för 1-2 år sedan, förutom Storhövdingen (kör han här på Forumet?) och den andra liraren (antagonisten) som jag sett här ibland, (glömt namnet)
Förutom Ola-68 (Sista Ordet) så skymtar allas våran Naqref kort förbi ( efter att de kliver ut bil? Eller innan? Minns inte riktigt). Om fler är faktiskt-medlemmar vet jag faktiskt inte.
Det var dåligt att du inte visste det.
MvH Carl
Nattlorden skrev:Vinylcalle skrev:Nattlorden skrev:
Det var dåligt att du inte visste det.
MvH Carl
Upplys då hemskt gärna istället,vetja!
Nattlorden skrev:Är du med? Möjligen att jag träffade dig första gången senare än jag såg dokumentären i så fall, för det känner jag inte att jag skulle missat annars. Får leta upp och se om den då.
STDI skrev:Visst var Ranefjord med i filmen?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Rockdude och 30 gäster