Det går bra igen för Linn

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
hcl

Det går bra igen för Linn

Inläggav hcl » 2014-11-16 20:01

Det verkar som att inte alla tillverkare går kräftgång trots allt. Deras helhjärtade satsning på Exakt-systemen kändes vansklig i.o.m. dess brott mot det konventionella systembyggandet, men så här långt tycks det ha gått hem.

Det fladdrade förbi en tråd på temat Exakt, men hur många har hört något Exakt-system? Det jag hört på senare tid (efter att handlarna lärt sig krama ur mer av vad systemen klarar) har varit väldigt bra.

- - - - - - - - -

Gilad Tiefenbrun om förra årets resultat och speciellt om försäljningen av vinylspelare (och tillbehör).

I can tell you that that financial year was our most successful for turntables and turntable accessories in a decade.

Länk till artikel (i The Scotland Herald).

Användarvisningsbild
mx

Re: Det går bra igen för Linn

Inläggav mx » 2014-11-19 21:50

hcl skrev:Det verkar som att inte alla tillverkare går kräftgång trots allt. Deras helhjärtade satsning på Exakt-systemen kändes vansklig i.o.m. dess brott mot det konventionella systembyggandet, men så här långt tycks det ha gått hem.

Det fladdrade förbi en tråd på temat Exakt, men hur många har hört något Exakt-system? Det jag hört på senare tid (efter att handlarna lärt sig krama ur mer av vad systemen klarar) har varit väldigt bra.

- - - - - - - - -

Gilad Tiefenbrun om förra årets resultat och speciellt om försäljningen av vinylspelare (och tillbehör).

I can tell you that that financial year was our most successful for turntables and turntable accessories in a decade.

Länk till artikel (i The Scotland Herald).

Jag gillar Akurate Exakt. Snygga högtalare och ingen elektronik i princip. Hög WAF.
Alea iacta est.

Återgå till Generellt om hifi