Dessutom tipsar de om bra vax och om ett nytt, revolutionerande, ljudformat som jag inte hört, eller ens hört talas om, tidigare. MQA.
Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Dessutom tipsar de om bra vax och om ett nytt, revolutionerande, ljudformat som jag inte hört, eller ens hört talas om, tidigare. MQA.
BPM skrev:Lite förbannad på H&M nu.. Köpte förra numret då någon skrev här på forat att SA Pandion avhandlades..(hmm..kg...) vilket den inte gjorde.. Men däremot stod det i förra numret att Pandion skulle vara med i nästa nummer (alltså det aktuella) så köpte även detta nummer... Och gissa: Ingen Pandion...
RogerGustavsson skrev:hifikg skrev:Dessutom tipsar de om bra vax och om ett nytt, revolutionerande, ljudformat som jag inte hört, eller ens hört talas om, tidigare. MQA.
Finns redan en tråd om MQA, viewtopic.php?f=9&t=59859
hifikg skrev:
Jorå, både i det här numret och i förra, men som en mycket textrik annons.
BPM skrev:hifikg skrev:
Jorå, både i det här numret och i förra, men som en mycket textrik annons.
Jo..men den annonsen har ju varit med av och till hela året..
Hursomhelst så får man väl bida sin tid.. Tror en del på den högtalaren och även om inte H&M och jag tycker lika så ofta så har jag rätt långt till närmaste ställe med högtalaren i lager så någon mätning och lite intryck vill jag ha innan jag gör resan för att lyssna..
Tycker de flesta tidningar om hifi ballat ur.. Mest hörlurar och ljudlimpor numera..
OlA-68 skrev:eller en av mig
OlA-68 skrev:Du jag röstade alltpo daj du , där fans andra som tillhör Harbettmaffian de sa du ente lijta po satans fyle o pack harbett har ju inte lagt en spänn på design sedan äpplelådan uppfans
OlA-68 skrev:Du jag röstade alltpo daj du , där fans andra som tillhör Harbettmaffian de sa du ente lijta po satans fyle o pack harbett har ju inte lagt en spänn på design sedan äpplelådan uppfans
celef skrev:OlA-68 skrev:Du jag röstade alltpo daj du , där fans andra som tillhör Harbettmaffian de sa du ente lijta po satans fyle o pack harbett har ju inte lagt en spänn på design sedan äpplelådan uppfans
kan någon vara vänlig å översätta detta, inte ens google translate lyckades
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster