Moderator: Redaktörer
BPM skrev:Jag vill minnas att det finns en tråd som visar hur det ser ut hemma hos de olika medlemmarna ifrån lyssningsposition.. Jag har letat med använder nog fel sökord eller något för jag lyckas inte finna den.
Kan någon länka? Eller är den ändå för gammal för att vara aktuell? Då vore det kul med en ny, uppdaterad variant.
Men en sak i taget. Länk?
'paa skrev:BPM skrev:Jag vill minnas att det finns en tråd som visar hur det ser ut hemma hos de olika medlemmarna ifrån lyssningsposition.. Jag har letat med använder nog fel sökord eller något för jag lyckas inte finna den.
Kan någon länka? Eller är den ändå för gammal för att vara aktuell? Då vore det kul med en ny, uppdaterad variant.
*edit*
Då flera bilder i ursprungstråden inte funkar längre och flera omständigheter bland de som postat i den säkert ändrats så gör jag om trådens titel och hoppas att det kan ramla in lite goa bilder även här. Tack Strmbg för avsparken. Jag håller med, miljö, sinnesstämning.. Det finns mycket som påverkar återgivningen förutom det som kan kallas hårdvara och akustiska förutsättningar.
Men en sak i taget. Länk?
Jag hittade denna om skrivbordet, men det var väl inte det du frågade efter?
viewtopic.php?f=11&t=33102
Edit:
Här är den:
viewtopic.php?f=9&t=44153
sprudel skrev:[img]
Min "husbilsanläggning".
murgatroyd skrev:En annan var ju tidigt ute!Detta är 1980, i mitt föräldrahem, jag var 21 bast....
![]()
Saknar Micro MA-505 tonarmen & G.A.S. Grandson fortfarande. Audio-Research SP-4 var sådär. Första transistorsteget från ARC
Maccis skrev:Från den gula - Computer Welt/Computer World
sprudel skrev:
Stora anläggningen.
Nattlorden skrev:Not much to see here folks, move on!![]()
Objektivisten skrev:
RogerGustavsson skrev:Där saknas den lätt läderklädda kvinnan med en piska i handen....
PerStromgren skrev:RogerGustavsson skrev:Där saknas den lätt läderklädda kvinnan med en piska i handen....
Roger, i den här tråden får man bara skriva om man visar hur egna anläggningen ser ut!![]()
Show-me-yours-and-I'll-show-mine. Typ.
Kevin_Mitnick skrev:
Vilka högtalare är det?
sprudel skrev:Kevin_Mitnick skrev:
Vilka högtalare är det?
Ino 16s, samt px-2 specialdesign under bänken med portar och element som mynnar åt sidan. De egentillverkade stativen kan lura ögat något dock. Försökte ta upp fasetterna från högtalaren i stativen.
Användare som besöker denna kategori: Eriken2, Majestic-12 [Bot] och 14 gäster