Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Det blev så här alltså, nåja, det kan vara kul det med. Här är en bild från en svensk film
Panelguy skrev:hifikg skrev:Det blev så här alltså, nåja, det kan vara kul det med. Här är en bild från en svensk film
Det där är väl från "Call Girl" som gick häromkvällen på TV. Vet ej vilka högtalare det där är men i samma film skymtade en Tandberg TR-200 Compact förbi, likadan receiver med Garrardspelare som jag hade som första stereo tidigt 70-tal.
hifikg skrev:Ibland skymtar någon fet anläggning förbi i filmer man ser, t ex mastondontanläggningen i A Clockwork Orange eller busens egen tjusiga skivspelare.
Från vilken, tämligen aktuell, film är den här anläggningen tagen? Den som svarar rätt tar över tråden.
RobotKeso skrev:hifikg skrev:Ibland skymtar någon fet anläggning förbi i filmer man ser, t ex mastondontanläggningen i A Clockwork Orange eller busens egen tjusiga skivspelare.
Från vilken, tämligen aktuell, film är den här anläggningen tagen? Den som svarar rätt tar över tråden.
Den är från the Interview.
Här är en till:
hifikg skrev:RobotKeso skrev:hifikg skrev:Ibland skymtar någon fet anläggning förbi i filmer man ser, t ex mastondontanläggningen i A Clockwork Orange eller busens egen tjusiga skivspelare.
Den är från the Interview.
Här är en till:
(bild)
Helt rätt!
Tarzan skrev:Get him to the greek!
Titta inte bildnamnet nu!!!![]()
Panelguy skrev:hifikg skrev:Det blev så här alltså, nåja, det kan vara kul det med. Här är en bild från en svensk film
Det där är väl från "Call Girl" som gick häromkvällen på TV. Vet ej vilka högtalare det där är men i samma film skymtade en Tandberg TR-200 Compact förbi, likadan receiver med Garrardspelare som jag hade som första stereo tidigt 70-tal.
hifikg skrev:Det borde vara lika intressant att produktplacera hifi-utrustning som datorer och bilar i filmer. Eller nästan i varje fall. Jag såg en läcker anläggning i en rulle häromnatten, ska se om jag kan hitta en skärmdump. I första hand är det den som gissar rätt som får lägga ut nästa gåta. Så just nu är det Simp...´s tur
Xenod skrev:Yes! Vad äre för pryttlar då?
Alton skrev:Stolen med hög rygg är någon kopia av Frank Lloyd Wright's design som tillverkades av Copeland.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster