Moderator: Redaktörer
Andren skrev:Det är väl samma bolag med nytt namn om jag är rätt informerad.
Harryup skrev:Andren skrev:Det är väl samma bolag med nytt namn om jag är rätt informerad.
Ne. olika tjänster.
/Harryup
Xenod skrev:Men man ser ju vilken utgåva man lyssnar på i Spotify?
Alexi skrev:Jag har bara jämfört gratis Wimp med Spotify, men de har gjort något mysko med Wimp, EQ med höjt mellanregister och avrullad diskant. Inte alls min smak. Men det där kanske är något man kan stänga av om man betalar?
Dear WiMP User,
The WiMP website has been down due to a scheduled maintenance. We are happy to inform you that all our hard work during this time has improved our streaming performance as well as stabilized our websites and clients in order to provide you with an even better service going forward.
We are now back and all functions such as password reset and account management should now work as normal.
We would like to thank you for your patience and apologize for the inconvenience you may have experienced.
Sincerely,
WiMP Music
Johan_Lindroos skrev:Alexi skrev:Jag har bara jämfört gratis Wimp med Spotify, men de har gjort något mysko med Wimp, EQ med höjt mellanregister och avrullad diskant. Inte alls min smak. Men det där kanske är något man kan stänga av om man betalar?
Ditt påstående är väääldigt svårt att lita på om du inte förmedlar någon form av bevis. Jag tror helt enkelt inte på detta.
music4ever skrev:Det låter inte bra att det finns "drop-outs", får hoppas det blir bättre. Hur är det med musikutbudet mellan Spotify och Tidal när vi talar om populärmusik? Och finns det även olika utgåvor av samma skivor likt Yello på Spotify?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster