Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:Känner dock inte till märket, Fisher. Fisher x-1000 står det. Nån som vet mer?
petersteindl skrev:Inspirerad, kollade jag precis grovsoprummet. Kolla vad jag hittade! De ser konstiga ut. Är det någon som vet var det är för något?
[ Bild ]
Det finns anslutningskontakter på dessa som om det vore högtalare, men det kan det väl inte vara. Jag tog in dessa och funderar på att ta reda på om det kan vara högtalare. Vad tror ni? De är i alla fall tunga.
petersteindl skrev:Inspirerad, kollade jag precis grovsoprummet. Kolla vad jag hittade! De ser konstiga ut. Är det någon som vet var det är för något?
[ Bild ]
Det finns anslutningskontakter på dessa som om det vore högtalare, men det kan det väl inte vara. Jag tog in dessa och funderar på att ta reda på om det kan vara högtalare. Vad tror ni? De är i alla fall tunga.
Objektivisten skrev:Hittade en gammal rörförstärkare i elektronikvagnen på återvinningen. Såg så cool ut att jag snodde med mig den och väl hemma verkar den fungera klockrent. Känner dock inte till märket, Fisher. Fisher x-1000 står det. Nån som vet mer?
[ Bild ]
Objektivisten skrev:petersteindl skrev:Inspirerad, kollade jag precis grovsoprummet. Kolla vad jag hittade! De ser konstiga ut. Är det någon som vet var det är för något?
[ Bild ]
Du kan få min Fisher och testa om det kommer nåt ljud ur dom. Jag har ändå så många stärkare.
Goldfinger skrev:Fascinerande att den jobbar med atmosfärstrycket, perfekt för Roxen-Mört avd glosögda lyssnare.
roggaro skrev:Fisher X100 integrated amp w/ JBL 4311B_plays Rossini Sonate a quattro![]()
https://www.youtube.com/watch?v=QTyE-Et71CI&spfreload=1
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster