Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:Kan hemligheten vara 10% THD?
ottovonkopp skrev:Objektivisten skrev:Kan hemligheten vara 10% THD?
Antar att jag gillar dist.
IngOehman skrev:Vad får dig att vilja definiera det som dist?
Morello skrev:Jag anar en definitionsdebatt "classic", som man bara ser på faktiskt.se
DQ-20 skrev:Morello skrev:Jag anar en definitionsdebatt "classic", som man bara ser på faktiskt.se
Du menar väl "classique", som i "le classique entre mecs".
pinnen skrev:Jag har som tumregel att dist=hårdrock=bra och dist=folkvisa=dåligt.
Sån är jag.
Bill50x skrev:IngOehman skrev:Vad får dig att vilja definiera det som dist?
Det är ju en klar förvrängning av den ursprungliga 50 Hz tonen vi alla kan njuta av i sin oförfalskade form, dessutom kan få få den i rätt hög volym utan att tillgripa distande förstärkare, ett bra element går väl att koppla direkt i vägguttaget
/ B
Det är ju en klar förvrängning av den ursprungliga 50 Hz tonen vi alla kan njuta av i sin oförfalskade form, dessutom kan få få den i rätt hög volym utan att tillgripa distande förstärkare, ett bra element går väl att koppla direkt i vägguttaget
/ B
HenrikE skrev:Bill50x skrev:IngOehman skrev:Vad får dig att vilja definiera det som dist?
/ B
Fantastisk idé! Distorsionsfri 50 Hz på fullt ös är ren njutning! Det bästa är ju givetvis att koppla högtalarna direkt till vägguttaget. Men måste man ha volymkontroll kan man ju ha en variac mellan.
/ B
Eri skrev:Är det ingen som kan svara på trådskaparens fråga?
RogerGustavsson skrev:Eri skrev:Är det ingen som kan svara på trådskaparens fråga?
Han har kanske använt en del av de inbyggda processerna för manipulation av ljudet och tycker om vad de gör?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Kevin_Mitnick, pontareee och 12 gäster