Någon som testat en sån här och kan svara på hur mycket sämre ljudet blir? Det är ingen finlir anläggning utan en ren PA rigg.
Det är logitechs variant jag funderar på.

Moderator: Redaktörer
dawelito skrev:Hejsan! Håller på att finna lite lösningar på smidigt musikstreamande från mobil till stereo och hittade en BT adapter som man kopplar till förstärkare med RCA kabel.
Någon som testat en sån här och kan svara på hur mycket sämre ljudet blir? Det är ingen finlir anläggning utan en ren PA rigg.
Har också funderat på en ny stereo med wifi eller Spotify connect.. finns det några smarta förstärkare med inbyggd webbläsare och appar med wifi som man kanske kan anväda sig av?
bootstrap skrev:Köpte en billig bt-dongel till köksstereon på en bay och tycker den fungerar bra. Räckvidden är drygt 2 m. Ljudet är bra nog att jag inte märker när det är squeezebox, radio eller bt som spelar.
kalenen skrev:bootstrap skrev:Köpte en billig bt-dongel till köksstereon på en bay och tycker den fungerar bra. Räckvidden är drygt 2 m. Ljudet är bra nog att jag inte märker när det är squeezebox, radio eller bt som spelar.
Ja spelar du sån musik förstår jag att du inte hör skillnad, hehe..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster