http://www.jokaspeakers.se/1.php
Ganska smart stativ som roterar på plinten. Verkar även vara en avkopplad historia för mindre överföring av vibrationer.
Moderator: Redaktörer
sportbilsentusiasten skrev:Vridbart stativ? Glapp? Sänker säkert prestandan.
Evil_Homer skrev:Luktar gillestuga, varför tar man inte hjälp av en duktig designer?!
Det "måste" brytas av något mot allt trä!
Almen skrev:Evil_Homer skrev:Luktar gillestuga, varför tar man inte hjälp av en duktig designer?!
Det "måste" brytas av något mot allt trä!
Ja, jag håller nog med om att det inte är helt lyckat. Foten och stativet ger vibbar av något vandringspris för distriktmästerskapet i bowling.
hammarn_2 skrev:Jag hittar lite småsaker att anmärka på, på hemsidan. Den som stör mig mest är:
"Effekttålighet: 200W, Kraftfull förstärkare rekommenderas för att få ut full potential!"
Vanföreställningen att en förstärkares maxeffekt skulle vara direkt kopplad till ljudkaraktären eldas på...
Vad tror ni förresten, skulle det kunna vara dessa element: http://www.hifikit.se/hogtalarelement/h ... 71-u18rnxp ? Själva designen på kon/fasplugg ser ut att vara samma, men Seas kan ju iofs ha andra mer exotiska varianter.
Joka skrev:Alla komponenter som ingår i dessa högtalare är tillverkade i norden, och ihopbyggda av oss förhand för att garantera hantverk, med nordisk kvalitet och svensk unik hantverkarglöd!
Bongo skrev:hammarn_2 skrev:Jag hittar lite småsaker att anmärka på, på hemsidan. Den som stör mig mest är:
"Effekttålighet: 200W, Kraftfull förstärkare rekommenderas för att få ut full potential!"
Vanföreställningen att en förstärkares maxeffekt skulle vara direkt kopplad till ljudkaraktären eldas på...
Vad tror ni förresten, skulle det kunna vara dessa element: http://www.hifikit.se/hogtalarelement/h ... 71-u18rnxp ? Själva designen på kon/fasplugg ser ut att vara samma, men Seas kan ju iofs ha andra mer exotiska varianter.
Jag håller med om att vanföreställningen om maxeffektens påverkan på ljudkvaliten inte bör eldas på, ...
Almen skrev:Joka skrev:Alla komponenter som ingår i dessa högtalare är tillverkade i norden, och ihopbyggda av oss förhand för att garantera hantverk, med nordisk kvalitet och svensk unik hantverkarglöd!
hammarn_2 skrev:Jag hittar lite småsaker att anmärka på, på hemsidan. Den som stör mig mest är:
Flint skrev:Det första jag tänkte när jag såg bilden var Aha, en rokoko-piP.
paa skrev:Flint skrev:Det första jag tänkte när jag såg bilden var Aha, en rokoko-piP.
Det är inget fel på högtalarens utseende. Det är väl bara stativet som inte ser ut att vara riktigt up-to-date?
Du saknar verklighetsförankring.Nattlorden skrev:hammarn_2 skrev:Jag hittar lite småsaker att anmärka på, på hemsidan. Den som stör mig mest är:
Tja, klippande stärkare är inget kul, så de är inte utan poäng. 200W är i mitt tycke ganska rimligt som minimieffekt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 29 gäster