Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:Lyssnade på detta hos en vän, ska det verkligen låta så här illa? Med tanke på priset sög det fett. Körde en blindlyssning mot en EK Japan 22 Hybrid Amplifier som körde åttor runt O&G, till en hunradel av priset???
UrSv skrev:Objektivisten skrev:Lyssnade på detta hos en vän, ska det verkligen låta så här illa? Med tanke på priset sög det fett. Körde en blindlyssning mot en EK Japan 22 Hybrid Amplifier som körde åttor runt O&G, till en hunradel av priset???
Det enda kommentar jag har eftersom jag inte hört EKn är att jag tycker ni bör pruta hos er ÅF om din vän pröjsat en dryg halvmille för en RS2000. Det tycker jag är lite i överkant.
Morello skrev:Är du mytoman?(retorisk fråga)
Objektivisten skrev:Lyssnade på detta hos en vän, ska det verkligen låta så här illa? Med tanke på priset sög det fett. Körde en blindlyssning mot en EK Japan 22 Hybrid Amplifier som körde åttor runt O&G, till en hunradel av priset???
Eargasm skrev:Gällande Topic så tror jag knappast att det är "världens sämsta slutsteg", men subjektivt kan vad som helst hända.
Jag körde tidigare en full Naim rigg som enligt mätningar skall klassas som "mindre bra" men lät magiskt i mina öron.
Så vad vet jag, annat än vad mina öron säger mig?
Laila skrev:Eargasm skrev:Gällande Topic så tror jag knappast att det är "världens sämsta slutsteg", men subjektivt kan vad som helst hända.
Jag körde tidigare en full Naim rigg som enligt mätningar skall klassas som "mindre bra" men lät magiskt i mina öron.
Så vad vet jag, annat än vad mina öron säger mig?
Källa på det* . . . typ.
*Dä fetade.
O&G RS2000 - Världens sämsta slutsteg?
Morello skrev:Problemet är att Objektivisten inte har någon vän med som innehar RS2000.
Gleipner skrev:En ren trolltråd - helt i konsekvens med Objektivistens roll här på Faktiskt. Bara att ignorera...
Flint skrev:Gleipner skrev:En ren trolltråd - helt i konsekvens med Objektivistens roll här på Faktiskt. Bara att ignorera...
Äh. Det är ju bara humor.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 29 gäster