Jag har städat källaren och hittade 10 stycken ofärdiga strömkablar. Det vore synd att kasta dem när de kunde växa upp och bli stora och starka strömkablar som folk får glädje av.
Inuti har dessa "julkablar" den gamla "Paradise Crystal Formula" och "Ultra Transparent Crystal Treatment" som inte är på länga vägar lika bra som mina nyare kablar. Men det känns ändå synd att kasta dem. Problemet är att jag har inga strömkontakter kvar och inte råd att beställa nya. Jag är så fattig så byxorna ramlar ner. Jag sålde alla mina ägodelar som jag kunnat sälja, för att kunna köpa mat. Släktingar behövde skicka pengar varje månad till hyran. Men på sistone har jag hittat nya sätt att spara pengar på, så ekonomin har stabiliserats rejält. T.ex. att stänga av frysen ger stor minskning på elkostnaden och ger bättre ljud också! Jag har också börjat gå till kyrkan varje söndag och ber till Gud flera gånger om dagen. Han har tagit hand om min ekonomi, dock så vet jag inte om det räcker till alla dessa strömkontakter. Hur skulle du gjort? Ska jag göra abort eller gå hela vägen?