Så klart o fint det blev då!
Skruva lite pöjka, enkelt och välgörande.
För övrigt håller jag med Nattis om att Sgt Pepper nya mixen är trevlig, riktigt trevlig med nyskruvat!
Moderator: Redaktörer

Jansson skrev:Att motionera sina kontaktdon genom fram- och bakåt-rörelse ger allt som oftast både belöning och välbefinnande.
Det ifrågasätter jag inte alls.
Däremot nästa stycke i ditt inlägg....
Jag har länge hävdat och inser nu att det är dags att än en gång ( för vilken gång i ordningen, vet jag ej) rekommendera, nej! Uppmana dig!
Nu får du ta mig faan skaffa dig en bra grammofon!
Skärpning min vän.
Du har hela sommaren på dig att landa ett nytt projekt. Du vet vilket.
Nu är det dags. Bara att sätta igång.
Laila skrev:Bra där Jansson på han bara, än är det inte försent med rättning i ledet . . . typ.
sprudel skrev:Jansson skrev:Att motionera sina kontaktdon genom fram- och bakåt-rörelse ger allt som oftast både belöning och välbefinnande.
Det ifrågasätter jag inte alls.
Däremot nästa stycke i ditt inlägg....
Jag har länge hävdat och inser nu att det är dags att än en gång ( för vilken gång i ordningen, vet jag ej) rekommendera, nej! Uppmana dig!
Nu får du ta mig faan skaffa dig en bra grammofon!
Skärpning min vän.
Du har hela sommaren på dig att landa ett nytt projekt. Du vet vilket.
Nu är det dags. Bara att sätta igång.
Till hösten är det mer aktuellt kompis. Nu är det nya båten som ska motioneras![]()
Hämtas i Sthlm på måndag morgon på Värmdö. Ska sätta på GPSen under bilresan och se om jag kan slå resultatet på sjön. Man måste experimentera!
sprudel skrev:Till hösten är det mer aktuellt kompis. Nu är det nya båten som ska motioneras![]()
Hämtas i Sthlm på måndag morgon på Värmdö. Ska sätta på GPSen under bilresan och se om jag kan slå resultatet på sjön. Man måste experimentera!
sprudel skrev:En RIB som den gamla båten, men något större och kraftigare. Blåser ju hela tiden!

sprudel skrev:En RIB som den gamla båten, men något större och kraftigare. Blåser ju hela tiden!
Lassej skrev:sprudel skrev:En RIB som den gamla båten, men något större och kraftigare. Blåser ju hela tiden!
Nu blir jag mer nyfiken.Märke, modell, motor?
sprudel skrev:Lassej skrev:sprudel skrev:En RIB som den gamla båten, men något större och kraftigare. Blåser ju hela tiden!
Nu blir jag mer nyfiken.Märke, modell, motor?
En Dahl Naval 23, 200hk Suzuki.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster