Moderator: Redaktörer
Kraniet skrev:...och att det bara är fulstora golvare...
hifikg skrev:inbitna flugfiskare
Almen skrev:Två saker:
1) Ljud är svårt att undersöka. Till exempel slipper videoprodukterna motsvarande mystifiering eftersom det är väldigt lätt att jämföra två bildvisare sida vid sida, kalibrera den ena och jämföra igen.
2) Ekonomiska incitament. I den bransch där möjligheten till mystifikation finns kommer den att florera.
Det är därför faktiskt.seio finns.
Till FBK skriver jag: hoppas popcornen smakar väl!
jonasp skrev:Den här tråden blev väldigt tyst igen. Guldpläterad optisk kabel, någon?
jonasp skrev:Den här tråden blev väldigt tyst igen. Guldpläterad optisk kabel, någon?
matssvensson skrev:hifikg skrev:inbitna flugfiskare
Ahh, flugfiske är ett underbart tidsfördriv. När man inte sitter framför en hifi-anläggning.
sprudel skrev:matssvensson skrev:hifikg skrev:inbitna flugfiskare
Ahh, flugfiske är ett underbart tidsfördriv. När man inte sitter framför en hifi-anläggning.
App app! Flugfiske är inget tidsfördriv. Det tillhör en av de viktigaste aktiviterna för ett fullgot leverne, tom livsnödvändigt.
hifikg skrev:sprudel skrev:matssvensson skrev:Ahh, flugfiske är ett underbart tidsfördriv. När man inte sitter framför en hifi-anläggning.
App app! Flugfiske är inget tidsfördriv. Det tillhör en av de viktigaste aktiviterna för ett fullgot leverne, tom livsnödvändigt.
Det tycker även inbitna stekel-samlare att deras hobby är. Själv tycker jag att en god musikanläggning är en förutsättning för livskvalitet. Så klart. Min svärfar ansåg att man måste ha en bra amatörradioanläggning för att må bra, knepig gubbe va?
sprudel skrev:hifikg skrev:sprudel skrev:
Det tycker även inbitna stekel-samlare att deras hobby är. Själv tycker jag att en god musikanläggning är en förutsättning för livskvalitet. Så klart. Min svärfar ansåg att man måste ha en bra amatörradioanläggning för att må bra, knepig gubbe va?
Det är många aktiviteter som ska in i mitt liv för att det ska vara bra, men det spännande är att när man går på djupet ordentligt i någon av dem känner jag mig fullt nöjd och kräver inget mer. Då är tillvaron fantastisk, just då.![]()
Musik, skidåkning, flugfiske, tennis, windsurfing, det är mina hörnstenar där jag hittar fullkomligheten i tillvaron. Köra båt i upprört hav är en annan som jag glömde. Tror det handlar om att aktiviteten kräver total fokus som ger det man kallar flow!
sprudel skrev:matssvensson skrev:hifikg skrev:inbitna flugfiskare
bassman skrev:sprudel skrev:matssvensson skrev:Ahh, flugfiske är ett underbart tidsfördriv. När man inte sitter framför en hifi-anläggning.
Kan säkert vara så, men det finns dom som säger att dynamit är effektivare..
Personligen köper jag fisk över disk
FBK skrev:Här har vi något för herrarna att gå påhttp://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=95534 Bara att suga in informationen för att sedan öppna lädret
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster